250 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Polarspidser i Viborg området Polarspidser i Viborg området

Hej, ville enlig hører om der er nogle Husky, Alaskan malamute som bor i området omkring Viborg som har lyst til at mødes i en hundeskov.. Har selv en Grønlandshund - kunne være hyggeligt og ses med nogle andre polarspidser ??????

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polarspidser i Viborg området
  • #1   19. sep 2016 Mød op til Dansk Polarhundeklubs arrangementer, så finder du ud af at det vrimler med slædehunde i det midtjyske område.
    De færreste voksne hunde af den slags egner sig til hundeskov, så jeg håber du vurderer din hunds adfærd løbende. Din race har oftest et meget skarpt sind som fuldvoksen.
    Er der DKK-stambog på hunden? For så er løb i DPHK oplagt for dig. Der er jævnligt løb i nærheden af dig her i vinterhalvåret.

• #2   20. sep 2016 Vi er mange med polarhunde i Midtjylland. Vi har to samojeder, og bor nord for Viborg. smiley

Prøv at meld dig ind i fx slædehundeklubben på Facebook. Jeg mener de har en medlemsliste, hvor man kan se hvem der bor i ens nærområde. Måske det kunne være en måde at komme i kontakt med nogen på. smiley Jeg ved også at mange af dem har store indhegnede haver til deres hunde, hvilket måske vil være et bedre sted at lege, end en hundeskov. smiley

• #3   20. sep 2016 Jeg bor ude i Daugbjerg og har også et kæmpe stykke jord, dog ikke indhegnet - men mine hunde bliver på grunden. Men det kunne da være oplagt og prøve mødes et sted med indhegning :D????Det lyder rigtig spændende!! Det vil jeg lige prøve at gøre så :D???? mange tak!

• #4   20. sep 2016 Hej Malene smiley som Sagt har jeg hentet Nanu i byen ilulissat i Grønland. Jeg har boet der er stykke tid, men har ingen stamtavle da der er raceforbud deroppe - så de hunde som er nord fra sisimiut og op ad er ren racehunde.. ved ikk hvordan man får lavet en stamtavle når der ingen kenneler er deroppe.

• #5   20. sep 2016 Jeg er helt sikker på at racebestyrelsen for Grønlandshund kan besvare dine spørgsmål. Flere henter hundene på Grønland. Du kan finde deres kontaktinformationer på www.polarhund.dk

Kommentér på:
Polarspidser i Viborg området

Annonce