315 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Pernille S
Pernille S
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15

Junior Champ Junior Champ

Hej jeg er sådan lidt ny.
Min han på 10 mdr, har fået et junior cert, hvor mange af dem skal han bruge for at blive champ? Og når han er dansk junior champ, hvor mange certer skal han så bruge i udlandet for at blive champ. Jeg synes jeg har prøver at google mig frem til svarende, men uden held

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Junior Champ
  • #1   20. okt 2017 Det komme an på udstedende klub.
    Hvor har han vundet sit junior certifikat?

• Pernille S
    Pernille S Tilmeldt:
    okt 2017

#3   20. okt 2017 Det var på en DTK udstilling

• Pernille S
    Pernille S Tilmeldt:
    okt 2017

#4   20. okt 2017 Okay så det er 3 i hvert land og inden at han bliver 18 mdr? Jeg kunne nemlig bare se at med “voksen” certer der skal man nogle gange kun have et, i et andet land, hvis den allerede er dk champ

• Pernille S
    Pernille S Tilmeldt:
    okt 2017

#7   20. okt 2017 Perfekt! 1000 tak for svar! smiley

• #8   20. okt 2017 Det er vidt forskelligt fra klub til klub, hvor mange der kræves.
    Min klub krævede, da SKy kunne blive det - 4 juniorcerter. Dem nåede han heldigvis at få. Men vi har fået det ændret til 3 pga det i forvejen er svært at opnå dem.
    Når man har modtaget 3 certer, skal man sende besked til ens specialklub og derefter modtager man et diplom. Dette diplom skal man sende en kopi af ind til DKK, hvis man vil have titlen reg på ens hund.
    Desværre er det en uofficiel titel, så den figurerer ikke på hunden eller stambogen, når man tilmelder udstillinger, men den står på titellinie 3 inde på Hundeweb.

• #9   20. okt 2017 I myndeklubben kræves kun 2 for at blive junior champion, vi har 6 specialklubudstillinger på et år, fra marts til november, så bliver hunden 9 måneder i november, er der ikke mange udstillinger til at nå de 2.

Klubchampion og veteranklub champion kræver begge 4.

• #11   20. okt 2017 I DTK er det 3 juniorcerter. 4 alm certer og 4 veterancerter for at opnå junior, alm henholdsvis veteranchampionat.
    Hvilken race har du og hvor gammel?
    På mandag udløber første tilmeldingsfrist til dobbeltudstilling i Billund ultimo november. DTK har også en årlig DTK-vinder udstilling, hvor junior og veterancerter tæller dobbelt.
    Du kan tage til fx Norge, Finland pg Sverige og få et enkelt cert. Det kan du gemme til din hund har opnået de 3 gældende certer i DK. Samtidig udløses den nordiske certifikat du har vundet og hunden bliver ligeledes norsk, svensk eller finsk champion. Har hunden en ch-titel (ikke junior) i 3 af de 4 nordiske lande, bliver den Nordch (så vidt jeg husker). Der kommer dog vist nok i fremtiden nogle nye nordiske udstillinger og certer.

• #12   20. okt 2017 De nye regler for Nordisk CHampionat er mere eller mindre allerede kommet, man kan ihvertfald ikke få en Nordisk Champion mere efter de gamle regler.
    Dvs det bliver noget nær umuligt at få en NORDCH nu.

• #13   20. okt 2017 Ja det er rigtigt nu di siger det. Der skal noget mere til. Det er vist kun på de nye nordiske udstillinger

Kommentér på:
Junior Champ

Annonce