458 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
- Flytterengøring 2.500 kr.
- Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
- Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
- Skift af bruse armatur 500 kr.
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1330 Hunde: 1 Emner: 204 Svar: 13.595
Kaninen har kun været ved dyrlæge for år tilbage da han blev kastreret, han er hjemmekanin så har vurderet at vacciner osv ikke er nødvendigt..
negle klipper jeg selv og så længe tænderne ser fine ud og han spiser som han skal der jeg ingen grund til det tjekkes.
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 9 Emner: 239 Svar: 3.352
Der er klart fordele i det, hvis man primært er tilknyttet én klinik.
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.730
jul 2018
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
Om det direkte er en god forretning kan jeg ikke helt gennemskue (Luffe har, indtil videre, kun haft brug for dyrlægen 1 gang, og så har jeg brugt en konsultation på noget der i bagkundskabens klare lys var hysteri) men der er jo et element af forsikring i det.
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Annoncer: 1 Emner: 3 Svar: 933
Har AniPlan på den ene af hundene, og betaler 239kr pr mdr - og bruger den praktisk talt ikke. Jo den årlige vacc, men ellers så er hunden jo fit for fight og vi bruger ikke rigtig resten, måske 1-2 gange flåtbehandling.
- Så når vi alligevel skal flytte, skal jeg ha' sagt den op og så tror jeg hellere jeg vil spare de penge op.
jun 2008
Følger: 45 Følgere: 57 Hunde: 9 Emner: 239 Svar: 3.352
Vi har også en "basis" og en "udvidet", hvor det klart er basis som er mest populær, og den udvidet er til dem, der kigger forbi klinikken til en konsultation minimum 4 gange om året.
VetPlan?