{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VetPlan?
  • #1   2. jul 2019 Måtte lige Google det, kan se de også har det til kanin, men nej bruger det ikke..

Kaninen har kun været ved dyrlæge for år tilbage da han blev kastreret, han er hjemmekanin så har vurderet at vacciner osv ikke er nødvendigt..

negle klipper jeg selv og så længe tænderne ser fine ud og han spiser som han skal der jeg ingen grund til det tjekkes.

• #2   2. jul 2019 Hvis jeg ikke arbejdede på en dyreklinik, så gjorde jeg med glæde smiley

Der er klart fordele i det, hvis man primært er tilknyttet én klinik.

• #3   3. jul 2019 Jeg gør til mine. Regnede lidt på det og til Clinton var det sådan lidt tja bum bum. Han kommer ikke så tit hos dyrlægen, men får lavet ormeprøver to gange årligt og sammen med den årlig vaccination gik det nogenlunde op med det billigste abonnement. Og hvem ved måske er det i år at vi får brug for den gratis konsulation. Med Perle valgte jeg et lidt dyrere abonnement som også inkludere en årlig blodprofil; hun er en uheldig hund så en årlig gratis konsultation skal hun nok få brugt og så skal jeg kun betale for en blodprofil årligt (hun får lavet to hvert år). Hun får RC Renal og ikke andet som foder og skal have det resten af livet, så betyder de 10% rabat på foder en hel del smiley Hun har allerede brugt sin konsulation til en gang ret alvorlig blodig diarre for ca. 1½ måned siden.

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
    #4   3. jul 2019 Jeg tænker på at vælge den "store" plan. Den koster godt nok små 3000,00 pr. år, men den dækker jo stort set også alt hvad der kan forekomme af udgifter ud over direkte sygdom og så foder. Det inkl. både alle vaccinationer, flåt/loppebehandling og lige så mange konsultationer man kunne ønske sig + en masse småting og rabatter.

Om det direkte er en god forretning kan jeg ikke helt gennemskue (Luffe har, indtil videre, kun haft brug for dyrlægen 1 gang, og så har jeg brugt en konsultation på noget der i bagkundskabens klare lys var hysteri) men der er jo et element af forsikring i det.

• #5   3. jul 2019 Den store plan lyder lidt mere fordelagtig end min AniPlan.

Har AniPlan på den ene af hundene, og betaler 239kr pr mdr - og bruger den praktisk talt ikke. Jo den årlige vacc, men ellers så er hunden jo fit for fight og vi bruger ikke rigtig resten, måske 1-2 gange flåtbehandling.
    - Så når vi alligevel skal flytte, skal jeg ha' sagt den op og så tror jeg hellere jeg vil spare de penge op.

• #6   4. jul 2019 Klinikkerne bestemmer selv hvad deres aniplan/vetplan skal indebære og koste - prisen afhænger jo så af klinikkens normale priser. smiley

Vi har også en "basis" og en "udvidet", hvor det klart er basis som er mest populær, og den udvidet er til dem, der kigger forbi klinikken til en konsultation minimum 4 gange om året.

Kommentér på:
VetPlan?

Annonce