Indlæser...
Sortering

Træf og arrangementer
Oprettet:
25. aug 2005
Visninger:
210
Fællestur i Nykøbing 1 September Håber nogen er friske ardressen er Randersvej, 4800 Nykøbing og vi mødes kl. 14 Det er i den nye hundeskov som skul...
Træf og arrangementer
Oprettet:
25. aug 2005
Visninger:
351
ihhhhhhhhhhhh carlos er helt oppe og ringe i dag han går rundt og piver og vil lege og ja der er ikke rigtigt noget af det jeg gør i ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
24. aug 2005
Visninger:
288
Hundedag i tivoli... Den 11. sep. er der hundedag i tivoli, med parade og fremvisning af forskellige racer mv. Det starter kl 14. Indg...
Træf og arrangementer
Oprettet:
22. aug 2005
Visninger:
826
2 helt nye udfordringer... er der nogen der vil lege med Holly... ikke først til mølle
Træf og arrangementer
Oprettet:
21. aug 2005
Visninger:
233
hundetræf nogle der har lyst til at mødes i aften til noget hunde halløj? i Aalborg muligivs østre anlæg
Træf og arrangementer
Oprettet:
21. aug 2005
Visninger:
348
Hundetræf i dag i nærheden af Odense Er der ikke nogen der vil med ud og gå en tur i dag (eftermiddag/aften) i nærheden af Odense (jeg bor i C)??? Jeg ha...
Træf og arrangementer
Oprettet:
21. aug 2005
Visninger:
419
Brug for hundesitter??? Hej alle sammen. Jeg er en pige på 23 år der bor i odense og læser til sygeplejerske og har en border terrier på godt ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
21. aug 2005
Visninger:
424
Chihuahuatræf den 4. september 2005 Stort Hyggetræf Det ville være rigtig sjovt, hvis alle som har en chihuahua har tid og lyst til at mødes søndag de...
Træf og arrangementer
Oprettet:
21. aug 2005
Visninger:
766
HUNDETRÆF,, KL 16 GEELSSKOV VIRUM V. PARKERINGSPLADSEN ER MØDESTEDET,, på toppen, HVOREFTER VI GÅR EN LANG TUR MED DE FIRBENEDE STORE OG SMÅ,,,, alle...
Træf og arrangementer
Oprettet:
20. aug 2005
Visninger:
270
Konkurrence ?? Jeg viille lige hører om der er nogen herinde som ved om der afholdes lydigheds konkurrencer i Nordjylland?? Sån inden...
Træf og arrangementer
Oprettet:
20. aug 2005
Visninger:
344
træf på fyn :o) Ville høre om der ikke var nogen der kunne tænke sig at mødes til et lille træf :o) Jeg bor omkring ejby på nordvest ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
20. aug 2005
Visninger:
257
Chihuahuatræf den 4. september Stort Hyggetræf Det ville være rigtig sjovt, hvis alle som har en chihuahua har tid og lyst til at mødes søndag den ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
17. aug 2005
Visninger:
656
hjælp.... indbilsk drægtig..... vores dejlige beagle har de sidste år lidt af overvægt og vi har prøvet forskellige slankemad til hende. Dyrlægen var s...
Træf og arrangementer
Oprettet:
15. aug 2005
Visninger:
771
fjanttastiske fjante... .....har fået nye billeder.. er der nogle der vil kigge forbi med en karakter? (link fjernet) i må meget gerne...
Træf og arrangementer
Oprettet:
14. aug 2005
Visninger:
284
Kom med jeres holdning..... Er meget nysgerrig med jeres mening.... (link fjernet) Mest for DKK medlemmer....
Træf og arrangementer
Oprettet:
14. aug 2005
Visninger:
771
Næstved søndag kl. 13 (idag) Hvis nogen har tid og mulighed så er vi i skoven der .. Det plejer jo at være hyggeligt :-) http://www.fujihund.d...
Træf og arrangementer
Oprettet:
14. aug 2005
Visninger:
225
Til medlemmer af DKK..... Hejjj til jer der læser =:o) Jeg vil starte med at fortælle at i dag var Rambo på udstilling (Odense) for første ga...
Træf og arrangementer
Oprettet:
14. aug 2005
Visninger:
724
Udstilling Søndersø Hej :0) Så er vi kommet hjem efter en dag i det fynske *S* Joker blev udstillet i Åben Klasse Hanner og han vand...
Træf og arrangementer
Oprettet:
13. aug 2005
Visninger:
563
Ronja søger en ven Ronja er en frisk hund på 8 mrd med masser af krudt i... så nogen gange kan det godt være lidt svært at holde hende bes...
Træf og arrangementer
Oprettet:
12. aug 2005
Visninger:
529

Annonce