{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

H E L P! - min hund trækker {{forumTopicSubject}}

Med så mange hunde-mennesker herinde, må der være nogen der kan hjælpe mig eller give nogle gode råd !

Nala hiver som bare 1 i fanden når vi går tur... Har konsekvent hevet tilbage i snoren og sagt PLADS hver evig eneste gang vi har gået tur de sidste ti dage, men hun registrerer det kun for nogle få sek. og begynder så at hive igen. Lige meget hvad jeg har prøvet, så skal hun bare gå 5-10 cm længere fremme end snoren!

Nogle der har nogle knald-gode råd til hvad jeg kan prøve?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  H E L P! - min hund trækker
  • #1   1. jul 2007 Prøv hver gang hun trækker at stoppe. Og så vente til hun stopper med at trække i snoren og så gå igen. gør det hvergang hun trækker. Har hjulpet på min lille trækker:o)

• #2   1. jul 2007 lurer lige med.. naja er inde i samme periode ( hun er "dog" i lømmelalderen - 1 år )

• #3   1. jul 2007 CHRISTEL C: 1000 gange TAK!

Det vil jeg prøve!

Nala er jo så også i lømmel-alderen nu... hun tester mig hele tiden! -Så nu vil mor her teste tilbage i stor stil smiley

• #4   1. jul 2007 • Nicole & Sitto • : Helt enig.

Prøv også at vende omkring og gå den anden vej, så får hund aldrig lov til at komme hurtigere det sted hen hun gerne vil og opfanger hurtigere det nyttesløse i at trække.

• #5   1. jul 2007 jeg går til træning med min .
    de siger at hvis hunden trækker skal man bare vende om et stykke tid og går tilbage igen indtil den stopper .
    ellers er en hundesele god . det kræver todmodighed men de siger at det hjælper ..

• #6   1. jul 2007 Prøv evt. at gå venstere om og højre om, lige ud, tilbage det er øvelse der skal til ikke kun alm. gåture, din hund skal lære at ha "kontakt" og det får den ved
    bla. at lave nogle af disse øvelser. Hvis du ikke lige synes om det på offentlig vej så øv jer på en evt. mark eller en lukket vej.

• #7   1. jul 2007 Christel C har givet den bedste opskrift. Jeg har kun et lille tip at tilføje: Det er så utrolig vigtigt at være 100 % konsekvent. Derfor kan det være en god idé i træningsperioden at lade være med at gå ret langt væk. 100 gange frem og tilbage ved hækken er jo lige så godt som en lang tur i kvarteret. Og pointen er, at hvis man selv mister tålmodigheden, så er der aldrig ret langt hjem smiley En sele er efter min mening også et must.

Kommentér på:
H E L P! - min hund trækker

Annonce