{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

Gør når vi er hos andre.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har det problem med Bella, at når vi er hos nogle bestemte af mine veninder, så er hun meget opmærksom og gør af mange lyde..

Min ene veninde bor lige ud til en stor parkeringsplads, med hegn imellem, som dækker for al udsyn..
Hver gang nogle personer går forbi, nogle personer larmer i nærheden og andre lign ting, så gør hun som en gal og hun er meget svær at stoppe igen.

Har prøvet med nej, at kalde hende til mig og give hende en kammondo (som f.eks. sit) og så får hun en godbid, men lige meget hjælper det.. Så er hun lige stille i et øjeblik og lige så snart der kommer en lyd til, så er hun på den igen. Det er ikke hele tiden hun er i gang, men lidt i perioder.
Det kan være temmelig belastende når man sidder og hygger i haven.
Når hendes legekammerat (min venindes hund) gør, så gør hun også bare uden at vide af hvad..

Jeg har absolut ingen problemer med hende herhjemme, eller når vi er ude og gå tur. Der er hun meget stille og lystrer rigtig godt.. Hun er generelt en meget god og lydig hund, så det er kun lige i disse tilfælde at jeg har det problem.

Håber der er nogle der har nogle forslag til, hvordan jeg kan få hende til at slappe mere af og lade være med at gø så meget hos min veninde..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Gør når vi er hos andre..

Annonce