{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

Gør når vi ikke er hjemme. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har en pomeranian og en chihuahua, som åbenbart gør når vi ikke er hjemme, lyder det fra naboen. De har hele stuen at være i, ca 35 kvm måske lidt mere. Kan det være fordi de har for meget plads?
Jeg håber i kan hjælpe mig, for vil ikke have en klage over dem, hvor det så ender med vi ikke må have dem mere, det ville være det værste verden, der kunne ske!
Håber nogen af jer har nogen gode erfaringer, og nogen gode råd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gør når vi ikke er hjemme.
  • #1   11. apr 2013 Har i trænet dem i at være alene? I så fald, hvordan?

• #2   11. apr 2013 Mange hunde gør det, jeg har fået og vide at man skal undgå at opmuntre hunden når man kommer hjem igen. Altså ikke hilse for kærligt når hunden løber mod en.
    Det er mit bedste bud.
    Grunden til at hunde gør når de er alene hjemme, er tit fordi de savner det selskab den er vant til smiley

• #3   11. apr 2013 Karoline: Det passer altså ikke at man ikke må hilsen på sin hund når man kommer hjem. Og hvordan skulle det i øvrigt også gøre hunden mindre utryg ved at komme hjem? Det lyder som noget Fennel´sk sludder.

• #4   11. apr 2013 Det hjalp med min 3. pomeranian, men der er jo selvfølgelig mange forskellige meninger om den slags. Og jeg sagde ingen ting om at man ikke må hilse på sin hund, jeg sagde man ikke skulle være så opmuntrende overfor den.
    Jeg prøvede trods alt bare og hjælpe.

• #5   11. apr 2013 Anne Julie: jeg er nu også blevet fortalt og har læst mig til at afskeds- og ankomst skal foregå så roligt som muligt.. Der er ingen grund til at piske det helt op når man kommer hjem.. Hvis du gør meget ud af at tage afsked kan hunden føle det utrygt at du går.. Og hunden skal opleve det som noget helt normalt og Ikke som noget helt fantastisk at du kommer hjem.

• #6   11. apr 2013 Det er to alarmhunde, I har. Prøv at have en radio kørerende, så de ikke kan høre tingene udenfor. Det hjælper på min, så han ikke skal jage alle dem væk, han kan høre

• #7   11. apr 2013 Har de lært at være alene hjemme?

• #8   11. apr 2013 Jeg har læst, at hvis man bekræfter hunden i, at det er vildt godt at man kommer hjem ved at hilse meget, så siger hundelogic at så måtte det da være dårligt da den var alene.. Alle hunde er forskellige, men det virker da nok sådan på nogle..

• #9   18. apr 2013 Undskyld mit meget sene svar, men den har ikke vist oppe i 'hændelser' at der er kommet nogen feedback på denne tråd.
    - Men ja, de har lært at være alene hjemme. Min pomeranian (louis) er van til det, dog kan min chihuahua (Kenai) ikke være alene hjemme uden louis, så skriger han. Men de er altid hjemme sammen, også er der ikke noget problem.
    Udover de jo så gør? som det lyder fra naboen.
    Jeg har en ting, siden jeg skrev denne tråd, og det er at kun lade dem være i gangen når vi ikke er hjemme, så siger naboen at de ikke gør længere, ihvertfald slet ikke i samme omfang som før. smiley

Kommentér på:
Gør når vi ikke er hjemme.

Annonce