{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

Når hunden gør {{forumTopicSubject}}

Hej orakler

Normalt ville jeg høre min træner om dette, men hun er på ferie, og jeg er lidt desperat smiley

Min søde lille unghund har udviklet en dum vane med at gø. Han gør det lige så snart han ikke får opmærksomhed fra os, og han kan blive ved i en uendelighed. Det er kommet fra den ene dag til den anden, uden at nogen af vores rutiner er blevet lagt om.

Jeg tror, at det har noget at gøre med, at han nu er blevet en unghund, og har lidt svært ved at være lige så stille og sød, som han plejer at være smiley

Men spørgsmålet er så, hvad skal jeg gøre?
Jeg føler ikke for at lade ham gø indtil han ikke kan mere, men på den anden side, skal han jo ikke have opmærksomhed, når han er begyndt at gø. Han begynder at gø lige så snart han ikke får opmærksomhed fra os, så der er ikke rigtigt noget der udløser hans gø-anfald.

Vi har prøvet med foder-søg, kong og andre ting, som han kan lave selv, men det har absolut ingen interesse. Han vil hele tiden lavet noget sammen med os.

Jeg læser til eksamen i de her dage, og vil meget gerne have, at han kan forholde sig i ro, lige som han plejer.

Hvad ville I gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hunden gør
Kommentér på:
Når hunden gør

Annonce