{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

når hunden gør......? {{forumTopicSubject}}

Min ældste hund, Lulu på 4 år er en sindssyg dejlig hund og velopdragen...

jeg købte hende af en kvinde der ikke har behandlet hende ordenligt, så da jeg fik hende var hun ekstremt bange for vand, bange for mænd og ikke særlig imødekommende overfor særlig mange mennesker. Men utrolig venlig og glad.
Hun blev hurtig en "mors pige" og lytter for det meste kun til mig.
Jeg har bar et problem, som har stået på siden jeg fik hende. Hun gør rigtig meget. For det meste når nogen banker på døren, og når folk kommer ind i vores lejlighed.

Jeg har prøvet en masse, men kan ikke få hende til det, undtaget hvis jeg sidder med hende på skødet.
Og nu da jeg har fået en lille ny hvalp, synes jeg det ville være rigtig rart hvis hun kunne lære at hun ikke skal gø hver gang...

Er der nogen der har nogen ideer? eller prøvet det?
Håber at høre fra jer (:


Kommentarer på:  når hunden gør......?
  • #1   1. nov 2011 Jeg har et forslag, men det kræver tålmodighed.. både fra dig og et par stykker af dine venner..

    Jeg har brugt den med succes på min mors to cairn terrier..

    Jeg gjorde det her alene, men måske du skal have en hjælper til det før eller siden..

    Jeg stod uden for døren, bankede på og åbnede, i det hundene gøede lukkede jeg den med det samme igen, når det blev stille gjorde jeg det igen. ventede..

    Det tager sin tid første gang men efter lidt tid forstod de at jeg ikke kom ind før de var rolige, og da jeg kunne gå ind uden gøen eller hoppen op, fik de en masse godbider, jeg gentog det et par gange.

    Dagen efter startede det hele forfra, men hundene kom frem til resultatet på den halve tid af dagen før.

    Når du har gjort det nogle dage, vil de ikke længere reagere på dig, så få en god ven til det, men du som er inde i dit hjem, skal helt ignorere deres opførsel, sid i sofaen og vær ligeglad.. Til de gør det rigtige.. ros.. smiley

    Som sagt jeg har afprøvet det.. med succes smiley


  • #2   1. nov 2011 Det vil jeg i hvert fald prøve! (:
    Tak for hjælpen (:


  • #3   1. nov 2011 Hmm, tror jeg skal prøve det også. Vi har nemlig samme problem.

    Men skal lige høre; når du har lukket døren når de begynder at gø, banker du så på igen, eller venter du til de er stoppet med at gø eller hvordan gør du det?
    Skal lige være sikker på jeg har forstået det rigtigt smiley


  • #4   1. nov 2011 Jeg har 4 hunde som bare skabte sig helt vildt når der kom noget ind af døren, jeg så så Victoria på tv hvor hundenen skulle sætte sig når det ringede på og blive der, når så folk kom ind og de begyndte så fik jeg folk til at gå ud igen, og sådan blev jeg ved til der var ro, og jeg siger dig det virker.... du skal nu ha fat på nogle der vil hjælpe dig med det... og det skal øves hver dag så det sidder godt fast på hunden...... go arb. lyst

Kommentér på:
når hunden gør......?

Annonce