{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gør meget
  • #1   4. jul 2007 Hi hi, han er bare ved at blive rigtig voksen. Bedre sent end aldrig. Du bliver nok nødt til at vise ham, at det atlså er dig der bestemmer, og han ikke behøver passe på jer. Kør på med masser af træning: kontaktøvelse, indkald osv. Og være meget konsekvent. Så retter det sig i løbet af 1-2 uger. Men man skal altså være konsekvent, og huske sig selv på at han ikke er baby længere...kender det....suk

• #2   4. jul 2007 Gætter på, han netop er trådt ind i 2. kritiske periode af pubertet. Må desværre i seng, men vil kort sige, at han pt. nok er ret følsom og har brug for en del støtte - sov sødt ;O)

• #3   5. jul 2007 Ja, det skal ikke misforståes. Konskvent er ikke det samme som at man ikke støtter. Men styrk lederskabet smiley

• #4   5. jul 2007 Benedikte > Næ nej...havde heller ikke set dit indlæg, da jeg skrev - vi to er vist enige ;O)
    Perioden varer ca. derfra og op til 22 mdr. alt efter race og den enkelte hund. Sakki fik en lille attitude på...lignede en hund, der ku klare hele verden alene, men i virkeligheden var han ret følsom. Så masser af konsekvens, kærlighed og forståelse er hvad de trænger til.... *S*

• #5   5. jul 2007 Uanet hvilken periode hunden er i, så skal den ikke ha lov til at opfører sig som den vil, det må man tage hånd om.

Jeg vil ikke finde mig i at Babett gør af alt og alle, derfor har jeg hele tiden et vågen øjet på hende.

Og faktisk kan man komme alle de problemer til livs, hvis man begynder at opdrage og træne hunden til det man gerne vil have den til, det starte allerede den første dag, hvor hvalpen kommer ind ad dørern.

Men mange synes at det er synd mm, at opdrage og sætte dagsorden for en lille hvalp.. men på længere sigt så vil det hjælpe meget, og i sær når hunden kommer til de forskellige pereioder i den udvikling.

Selv om situationen er tilspidset, så forholder Babett sig i ro, selv om hun er opmærksom på situationen, som vi nu er i.
    Men det er igen et spørgsmål om træning og atter træning, at man kan sætte hunden helt op i det røde felt og et sekundt efter slapper den af, det er kunsten, vi kalder det "tænde og sluk" i fagsproget

På samme måde vil jeg heller ikke tillade at Babett gør hele tiden, her siger jeg "stille" da det ikke er til at holde ud.

Så gå ud og træn og træn målbevist med din hund, så kan du undgå en del problemmer.

Kommentér på:
gør meget

Annonce