{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

gør meget!! {{forumTopicSubject}}

det ender snart med, at jeg bliver uvenner med naboèrne, hvis jeg ikke får magnus til, at holde bøtte ude i haven.. hvordan kan jeg lære ham det, jeg prøver, at få ham ind, når han gør, men når han kommer ud i haven igen, så foresætter han.. hvad kan man ellers gøre?? håber i har nogle gode forslag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gør meget!!
  • #1   3. feb 2007 hmm jeg ville så mene, at det får ham til at gø mere, da han så tror, at det er helt okay, at han gør.. hmm

• #2   3. feb 2007 Du gør det at når Magnus gøer, så giver du ham straks en guf og roser ham, og det gør du hver gang han gøer, til sidst vil han sammenligne hygge - guffer hver gang der kommer nogen gående, da jeg går ud fra at det er når han kan se nogen at han gøer.
    Du gør det samme når i er ude at gå, hvis han gøer når i møder nogen.
    Så husk altid at ha guffer i lommen.
    Med en god portion tålmodighed skal det nok lykkedes, for alt det skrigen og råben hjælper ikke en dyt.

• #3   3. feb 2007 Jeg ville sige NEJ og tage ham ind............evt. købe et båthorn og bruge det når han gør..........og så kæmpe ros når han stopper.
    Du kan også gå foran ham og ligesom gå imellem det han gør ad og sig NEJ...........evt efterfulgt af et sprøjt med vandpistol.....

• #4   3. feb 2007 jeg siger også nej til ham, hjælper ikke rigtig noget, han går stadig bare ud og foresætter med, at gø. den mindste ting, så begynder han, at gø.. vi har også gjort det, at han kommer ind og han bliver dømt til sin kurv, vi siger selvfølgelig nej til ham førs, også ind i sin kurv.

• #5   3. feb 2007 vand, det er det, som jeg prøver nu.. men han ved sgu godt, at den er gal, da jeg tager den frem så stopper han og løber sin vej.. til, at jeg lige vender ryggen en smule, så beynder han igen, han er sgu ikke dum den hund.. he he

• #6   3. feb 2007 okay tak, men er desværre lidt lost nu, om jeg skal give ham ros ellers sige NEJ til ham nu..

• #7   3. feb 2007 Ros ham hellere når han STOPPER med at gø...Det virkede på min...

• #8   3. feb 2007 Her.. en gammel tråd fra da jeg var ved at gå til over det samme:
    (link fjernet)

• #9   3. feb 2007 tusind tak, jeg vil prøve, at rose ham og give ham en godbid, det er da et forsøg hver.. smiler

• #10   3. feb 2007 Det jeg skrev med at rose og give en godbid har jeg fra Irene Jarnved, som selv havde et problem med sine to hunde som gøede af de folk de gik forbi.
    Hun gjorde så det at hun gav dem en godbid hver gang de mødte nogen, hvor til sidst hundene kikkede på hende hver gang der kom folk, da de sammenlignede det med en godbid.
    Jeg har selv prøvet det og gør det stadig med mine to cockere, og det virker kan jeg lige hilse at sige....

• #11   3. feb 2007 Nu er det jo en af de ting der er fremavlet på en gravhund, nemlig at gø, så det ligger dybt i dem.

• #12   5. mar 2007 Prøv det her: (link fjernet) ! .. smiley

Kommentér på:
gør meget!!

Annonce