{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Hunde ka ik sammen {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har for nyligt købt en tre årig hunhund. Hende ska jeg ha lært og ku sammen med min venindes chowchow, som os er hunhund. Problemet er bare min venindes chowchow kun kan med andre hunde løst eller i hundeskoven. Vi har prøvet og gå ture med begge hunde sammen, men chowchow bliver ved med og vende om og bide ud efter min hund hver gang de er under 2 meter fra hinanden. Min hund går så i forsvars position og gø’er og hopper ad mig og vil os gerne rejse børster. Min hund er meget hvalp og springer rundt og det er chowchow ik så god til, så derfor tør jeg ik bare slippe dem løs, da jeg så tror chowchow vil gå til angreb og bide.

Spørgsmål: hvordan får vi lært dem og ku enes?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde ka ik sammen
  • #1   26. jan 2020 Bor i sammen? Ellers så respektere at de ikke kan lide hinanden, og tag på veninde besøg uden hund.

• #2   26. jan 2020 For mig at læse er det din venindes hund som har et problem. Eller går der noget forud for at chowchowen begynder at bide ud efter din eller går de fredeligt ved siden af hinanden.

• #3   26. jan 2020 For hvis skyld skal de kunne sammen....?Jeg synes i skal respektere at hundene ikke kan sammen.

• #4   26. jan 2020 I skal vel begge på arbejde her. Veninden skal have lært sin hund at ignorere din, når i går ture, du skal have lært din nogle manerer, så den ikke insisterer på leg med en hund der ikke vil lege (hoppe op ad osv)

Og skal i nok affinde jer med at i ikke kan have hundene sammen indenfor.

• #6   26. jan 2020 Gå to ture - en hund ad gangen - masser af kalorietab til ejerne .. ren win win smiley

Lad nu være med at tvinge hundene til at være sammen, når de ikke gider.

• #7   27. jan 2020 Lidt synd for din nye hund at skulle "tvinges" til at være sammen med den anden hund, din skal have ro til at lære dig at kende og ikke bruge krudt på at være på vagt over for en anden hund.

• #8   27. jan 2020 Så vidt jeg husker Chow Chows så er de ikke nødvendigvis specielt venligt sindede overfor andre hunde. Så det er ikke sikkert at de to hunde nogensinde kommer til at kunne enes.
    Hvis i vil gøre forsøget så synes jeg i skal finde en erfaren træner der kan komme ud og se hvad det er der sker og hjælpe jer ud fra det som vedkommende ser.
    I skal ikke forvente mirakler og at de to hunde kommer til at blive bedste venner, men i kan givetvis godt nå til at de kan gå en tur sammen i snor uden at være anspændte hele tiden.

Kommentér på:
Hunde ka ik sammen

Annonce