Schæfer klub/kennel i Skælskør? Schæfer klub/kennel i Skælskør?
Hej, så er jeg her igen.
For et par dagen siden var mig og min mor nede med min mormors taske(da hun havde glemt den oppe hos os, da hun skulle aflevere en striktrøje) vi gik så nede i gågaden ved skoringen(?) og der kom en folk med nogle unge schæferhunde (både de brune/sorte og de helt sorte) og de trænede så de hunde til at gå rund på et springvand (på en kant) og men kunne godt se at dette var til noget der en dag skulle blive til nogle hunde der var godt trænede. De havde (nogle af dem) også ens bluser/jakker på. Men jeg kunne ikke se hvad det var for en klub/kennel såååe er der nogle der kan hjælpe? Det var sådan nogle mørkeblå jakker de havde på. Og der var en trænede og så 5 med vær deres hund. En af dem så mere voksen ud(hunden) og ellers var de hvalpe på grænse til unghunde.
sep 2017
Følgere: 553 Emner: 161 Svar: 11.010
Hvordan kunne du se, at det var noget der en dag skulle blive til godt trænede hunde?
Du har givetvis set et helt almindeligt hvalpe/unghundehold fra en schæferklub. Og grunden til at tøjet ser ens ud er, at man tit kan købe tøj i sin, og ellers køber mange hundemennesker ret meget samme type tøj, som kan se end ud for folk der ikke ved noget om træningstøj.
okt 2019
Følger: 149 Følgere: 192 Hunde: 5 Emner: 15 Svar: 305
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 7.601
Så ja, du har nok set lokal schæferklubs hvalpehold
Schæfer klub/kennel i Skælskør?