611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Schæfer klub/kennel i Skælskør? Schæfer klub/kennel i Skælskør?

Hej, så er jeg her igen.
For et par dagen siden var mig og min mor nede med min mormors taske(da hun havde glemt den oppe hos os, da hun skulle aflevere en striktrøje) vi gik så nede i gågaden ved skoringen(?) og der kom en folk med nogle unge schæferhunde (både de brune/sorte og de helt sorte) og de trænede så de hunde til at gå rund på et springvand (på en kant) og men kunne godt se at dette var til noget der en dag skulle blive til nogle hunde der var godt trænede. De havde (nogle af dem) også ens bluser/jakker på. Men jeg kunne ikke se hvad det var for en klub/kennel såååe er der nogle der kan hjælpe? Det var sådan nogle mørkeblå jakker de havde på. Og der var en trænede og så 5 med vær deres hund. En af dem så mere voksen ud(hunden) og ellers var de hvalpe på grænse til unghunde.

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af koblingsdåser til armatur 1.200 kr.
  • Nedringning og bort skuffelse 30.000 kr.
  • Ukrudt 600 kr.
  • Bathroom Drain Unblocking Needed 1.050 kr.
  • Badeværelset afløb tilstoppet 960 kr.
  • Udskiftning af tagrende 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Schæfer klub/kennel i Skælskør?
  • #1   1. maj 2020 smiley smiley smiley smiley smiley

Hvordan kunne du se, at det var noget der en dag skulle blive til godt trænede hunde? smiley

Du har givetvis set et helt almindeligt hvalpe/unghundehold fra en schæferklub. Og grunden til at tøjet ser ens ud er, at man tit kan købe tøj i sin, og ellers køber mange hundemennesker ret meget samme type tøj, som kan se end ud for folk der ikke ved noget om træningstøj.

• #2   1. maj 2020 #1: de gik MEGET op i at hunde stå/gik på den måde de ville have (den ene mand tog også fat i sin hund og rykket den, så hvalpen stå præcis som han ville have) og deres tøj(bluse/jakke) var samme farve og havde et mærke (noget med et tryk) bagpå, og det var sådan en cirkle med en hund og noget skrift, men stå jo laaangt væk fra dem så kunne ikke læse det… og jeg var for optaget i de små hvalpe… måske blev jeg midt forelsket i dem… upsss.

• #3   1. maj 2020 Jeps - vi har ofte næsten sådan en slags uniform på smiley I min klub er vi mange der har både jakker og veste med vores logo. Vi har også en cirkel med en hund i midten og noget skrift rundt om.
    Så ja, du har nok set lokal schæferklubs hvalpehold

Kommentér på:
Schæfer klub/kennel i Skælskør?

Annonce