{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opdragelse af Doberman?
  • #1   21. jul 2007 vi har læst utrolig meget om dem, og snakkede med rigtig mange. men da man høre så manget forskelligt bliver man lidt i tvivel..

• #2   21. jul 2007 ville klart foreslå hvalpetræning osv. det er en brugshund der skal bruges

• #3   21. jul 2007 hvordan finder jeg dem her inde?

• #5   21. jul 2007 ja er også det va har meldt os til. også nogel kliker træning! men folk siger så meget forskelligt, så vi vil selvf, gerne være 100% på hvordan man bedst træner dem inden vi går igang.

• #6   21. jul 2007 I skal huske på det er en brugshund i har købt jer. Så det vil sige en arbejdshund, der skal ud og arbejdes med hverdag for at den får tilfreds stillet sit behov. Og den kræver også meget motion den kan nem gå 10-15 km uden den er særligt træt. Så sørg for at få den meldt ind i en hunde klub hurtigts muligt jeg vil ikke anbefale dobermann klubben da de træner meget hårdt og konsekvens men derimod DCH er en god klub og der er altid folk der kan hjæpe hvis der er problemmer med den

• #7   24. jul 2007 vi skal snart til at træne i dobermann klubben... måske træner de hårdt,men jeg synes så også at det er en race man skal være meget konsekvent ved og ikke bare såå blød,man kan sagtens træne med bløde metoder det gør vi selv med godbider, men det er en heeeelt anden race end så mange andre på mange punkter synes jeg.. den ene af dem som avler dobermann hedder GDF herinde eller søg under hundene gennings smiley og så er der også DFFD hun ved også rigtig meget om dobermann da hun også avler.. såå spørg dem hvis der er noget du vil vide smiley

Kommentér på:
opdragelse af Doberman?

Annonce