Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af 6 lamper 1.000 kr.
  • tømrer 1.000 kr.
  • Føring til lampe 250 kr.
  • Opsætning af lampe 700 kr.
  • Fyld vand på mit varmeanlæg 1.200 kr.
  • Badeværelseslåge hænger 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kick bike / Paw trekker
  • #1   1. nov 2020 Jeg overvejer det stærkt ! Det ser mega fedt ud, og en lille smule farligt haha.

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 373
    #2   1. nov 2020 der kom nemlig sådan en drønende forbi os i skoven idag og hold op hvor så det bare fedt ud smiley

• #3   1. nov 2020 Jeg skal lige have lært Nones højre, Venstre og ikke mindst STOP. Så tror jeg vi går igang. Hvis du har TikTok så tjek Team dogracing ud. Han køre MTB med sine. Det ser ud til hans er koblet direkte på styret, det kan jeg ikke lige finde ud af, om det er normalt.

• #4   1. nov 2020 Jeg har lidt tanker om det eller noget lignende med min ene hund. Jeg overvejer at starte med bare at cykle lidt med ham.. ?? Jeg er bare lidt bange for at han ser noget vildt.. ????

Håber der kommer spændende svar fra nogen der har erfaring ??

• #5   1. nov 2020 Michelle, mon ikke der handler om at have er stop ord som sidder lige i skabet. Og så nogle ordentlige bremser på cyklen

• #7   1. nov 2020 L.P jeg tror jeg skal satse på bremserne så.. ?? Men jeg ville selvfølgelig gøre et stort forsøg. Jer der cykler har i egentlig hunden på venstre side? Man cykler jo i højre side og jeg er ikke helt sikker på min hjerne kan finde ud af at have hinden o højre hånd på cykel, men omvendt ville jeg synes det var skidt at have ham ude ved vejen.. ?????

• #8   1. nov 2020 Ja måske smiley altså dem der cykler "rigtigt" med deres hunde, der løber de jo foran og " trækker ".

• #9   1. nov 2020 Ja det er jeg med på. Jeg hænger på de dejligste smalle landeveje primært så jeg vil ikke have ham foran før det kan lade sig gøre at han lystre signaler det tænker jeg bliver for farligt ??

• #10   1. nov 2020 Åh ja. Nones er på højre side. Det kom rimeligt hurtigt efter han lærte fod. Altså plads på højre side

• #11   1. nov 2020 Jeg må prøve, det er bare følelsen af jeg ikke tror jeg kan have ham sådan altså at det vil følelse forkert. ??

• #12   1. nov 2020 Jeg har cyklet en del med mine tidligere hunde på småveje og landeveje, og altid med hunden på højre hånd.

Jeg kan ikke forestille mig at have den ud mod trafikken. Jeg luftede så heller ikke mine inden cykelturen, så jeg kunne jo godt risikere, at den pludselig skulle og så var det jo væsentligt, at den kunne trække ind til siden.

Jeg har egentlig ikke gjort særlig meget ud af at træne dem til at være på højre side. Jeg har bare anbragt dem der, og så sat mig op og cyklet. Måske ikke særlig pædagogisk, men det har fungeret.

• #13   1. nov 2020 Lene det er sådan jeg tænker jeg vil gøre.. Og ja det er dømt til at gå galt at have dem ud mod trafikken.. ??

• #14   1. nov 2020 Jeg ville i hvert fald føle det meget utrygt, at have hunden ud mod trafikken. Og det er da også meget rart, at de nogen steder kan løbe på græs.

• #15   1. nov 2020 Uhh jeg vil så gerne med Sam, nu har jeg i de sidste 2 år sagt jeg snart køber mig en kickbike, nu må det sgu snart være, Sam elsker trække arbejde smiley

profilbillede
  • #16   2. nov 2020 Vi kører kickbike med to hunde hver.
    Ikke i trafikken naturligvis, da hundenes poter og led ikke har godt af asfalt.

profilbillede
  • #17   2. nov 2020 Jeg har set nogle videoer af folk, der kører kick-bike/MBT med deres Dobermann og tænkt at det bare ser vildt fedt ud. Og at det kunne være superfedt med Perle. Hun elsker nemlig også at trække. Jeg har bare ikke rigtig haft modet til at prøve endnu; da hun jo løber temmelig stærkt og jagter ting der bevæger sig. Jeg ville være virkelig bange for at måtte ned og bide i græsset/gruset eller ryge afsted ind mellem stammerne i skovbunden smiley

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

#18   2. nov 2020 Mathilde - Sam ligner også en der ville elske det smiley

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

#19   2. nov 2020 L.p. Det må jeg prøve.
    Jeg tror nemlig også det er lige noget for min ruhåret som elsker fart smiley

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

#20   2. nov 2020 Malene
    Det ser så fedt ud. Hvad kører du på, hvad hedder den?
    Trækker i altid med de to samme hunde sammen eller skifter i dem rundt?
    Hvor langt kører i? smiley
    Det er selfølgelig også blød skovbund jeg tænkte på.

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

#21   2. nov 2020 Mette - jeg tror bare man skal lære dem kommandoerne godt.
    Jeg ved ikke om man kan sammenligne det men når vi løber med vores (der får de også lov at trække) er de slet ikke tændt på vildt osv fordi de bare ferne vil fremad så tror godt de kan lære ikke at stikke efte vildt osv. smiley

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

#23   2. nov 2020 Hvad er forskellen på de to ting?

• #24   2. nov 2020 @21: Jeg føler mig ikke helt overbevist om at Perlen ikke ville suse afsted ind gennem træerne hvis hun så et rådyr og fuldstænding overhøre mine stopkommandoer (jeg får sådan lidt nogle billede på nethinden af mig febrilsk råbende STOOOOOP mens vi tager den ind i mellem træstammerne .....). Eller - gys - hvis hun så nogen andre på cykel smiley
    Jeg har flere gange tænkt at jeg nok bare skulle tage en dyb indånding og få det prøvet. Men hver gang så strander det på at jeg tænker 'hvad nu hvis jeg møde en på cykel så tror jeg ikke jeg kan stoppe hende'. Men jeg kunne jo selvfølgelig prøve det med et par træningskammerater eller hendes 'far' som 'figuranter'.

• #25   2. nov 2020 Jeg kører ikke kickbike, men kører MTB efter Zahir smiley Det er mega fedt, specielt når hunden lægger sig i selen og man selv bare kan nøjes med at være hjælpemotor smiley

Vi var til vores første fællestræning i søndags og det giver bare så meget mere at man kan køre med andre - jeg ville ønske jeg havde startet noget før til fællestræning i stedet for bare at køre alene smiley

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

#26   2. nov 2020 Melanie det lyder også fedt - hvor er hunden så fæstnet til cyklen? smiley

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

#27   2. nov 2020 Og har du så lært hunden også at løbe pænt ved siden af? Sådan at du kan cykle derud hvor I skal køre eller er det i bilen? smiley

• #28   2. nov 2020 Min mand har fået specialbygget en hos Doxtor. Den er til høj fart. Det er den jeg låner på billedet. Jeg sidder på hug, fordi det er sidste stræk frem mod mål.
    Vi har også en Kostka kickbike. Den er god til det hele.

Pawtrekker er mere til nybegyndere. De er tungere.

Vi skifter rundt i sammensætningen af hundene. Vi kører mellem 3-10 km.
    Når man kører med kun 2 hunde, er det smart hvis mindst én af dem har styr på start, stop, højre og venstre. Så skubber eller trækker den nemlig nr 2 med, som så lærer det med tiden.

At starte med to blanke hunde kan være en mundfuld.

• #29   2. nov 2020 Mette
    Jeg synes det er et herligt billede, meeen nok ikke så sjovt for dig smiley

• #30   3. nov 2020 Snoren er fæstet på cyklen og holdes fri af hjulet via en 'antenne'.. Jeg bor ikke tæt nok på skov til at vi kan cykle i skoven, så han bliver smidt i bilen og så kører vi ud til de steder vi cykler.. Jeg førsøger lidt med urban mushing, men det er han slet ikke stabil nok til, så det foregår kun meget sent om aftenen når parken er fri for de fleste andre mennesker smiley

• Mathias M
    Mathias M Tilmeldt:
    okt 2018

#31   5. nov 2020 Tak Malene. smiley det vil vi kaste os lidt over.
    Og se om vi kan finde en klub eller nogen med slædehunde vi kan forhøre os lidt ved.

Hvordan varmer i hundene op inden i trækker? smiley
    Jeg tænker lidt om man skal varme nogen andre muskler op end dem man "plejer".

Kommentér på:
Kick bike / Paw trekker

Annonce