{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.384 visninger | Oprettet:

Sådan træner du din hund {{forumTopicSubject}}

Ja altså, jeg er jo ret nysgerrig, og nu faldt jeg over denne side. Hvis man er opdrætter, kan man samarbejde med damen, og vupti, så lærer hvalpene alt det, de skal lære.

Se bare her, hvor nemt det er at lære hunden ting. Jeg elsker at pædagogfingeren er vejen til sit smiley

https://www.digitalhund.dk/hvad-hedder-den-ovelse/

Det er en slags guldgrube af skønne tips og tricks (eller mest bare gode grin) smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan træner du din hund
  • #1   7. apr 2021 Det lyder egentlig meget let det der hundetræning. I dag vil jeg prøve det der gå pænt.

    Gå pænt: du siger ”gå pænt” og begynder at gå. Hunden følger dig ved din side. smiley


  • #2   7. apr 2021 Orh tænk jeg kan lære Sam apport øvelsen, ved bare at sige ordet 'apport', så gør han resten selv, sejt!

  • #3   7. apr 2021 Eller måske skal jeg gå skridtet videre til plads, jeg ved bare ikke helt hvordan en seriøs kropsholdning ser ud smiley

    Plads: du siger ”plads” og har en seriøs kropsholdning


  • #6   7. apr 2021 #5 det har du nok ret i, men det virker nu lidt komisk på mig og i første omgang gav det slet ikke mening, det gør det egentlig stadig ikke, men skidt nu med det.

  • #7   7. apr 2021 "Lodret sidelæns" smiley
    Og her gik jeg og bøvlede med Clinton der tilsyneladende har glemt hvordan en stå-øvelse ser ud. I går eftermiddags i hagl, sne og torden betød stå tilsyneladende 'Stop op, bliv stående i få sekunder og snig dig så efter mor. Stop op og se totalt overbevisende dygtig ud, når hun vender sig om fordi dit halsbånd ringler' smiley Og skulle jeg bare have gjort følgende: "du siger ”stå” og bevæger en flad, lodret hånd sidelæns. Hunden står stille."
    Det må jeg nok hellere få gjort et par gange inden konkurrencen på søndag smiley
    Gad vide om der også findes et quick-fix til en fremadsendelse, der er gået i skuddermudder (som ellers har fungeret helt fint smiley ). Nu ryger kræet afsted i en mægtig fart mod højre og dæk er en by i Rusland.


  • #8   7. apr 2021 Jeg er vild med den her:

    Bakke – du siger ”bakke” og vifter med en flad hånd, som var den et meget hurtigt pendul. Hunden går baglæns

    Hvis jeg skal vifte med en flad hånd, som om det var et meget hurtigt pendul, så ligner det virkelig til forveksling, at jeg vinker smiley
    Der er iøvrigt ikke mange af de håndtegn, der er identiske med dem, jeg bruger..


  • #9   7. apr 2021 først troede det var en dansk spids hun havde foto af i mellem alle øvelserne men nu ser jeg det heldigvis er en hvid schweizisk hyrdehund. Ellers var det sgu falsk varebetegnelse!

    og så ser jeg videre på siden, sammen med en af mine katte, og vi er total flade af grin over de ting, vi kan lære af hunde....

    https://www.digitalhund.dk/10-ting-vi-kan-laere-af-hunde-del-1/


    men det bliver bedre! For her er de næste fem ting vi kan lære af hunde..

    https://www.digitalhund.dk/10-ting-vi-kan-laere-af-hunde-del-2/


    smiley







  • #10   7. apr 2021 #7

    Du er gået for hurtigt frem og ikke stadfæstet øvelsen ordentligt. ..

    Gå tilbage og lav nogle delmål smiley


  • #11   8. apr 2021 @10: Det er også den konklusion jeg er nået frem til: Så vi starter lidt forfra med fremadsendelsen.
    Og ja, det samme gælder stå, sit og dæk. Jeg er ikke tilfreds med dem og har ikke brugt nok tid på dem. Så om igen.


Kommentér på:
Sådan træner du din hund

Annonce