{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Rygsæk til hundetræning (fx nosework). {{forumTopicSubject}}

I erkendelsen af, at jeg er ved at blive mere idiot, end jeg er i forvejen af at slæbe diverse hundetræningshabengut med rundt omkring/til træning i diverse gamle sportstasker/net etc., vil jeg høre, om nogen har en bestemt taske, de bruger til det formål, og som de kan anbefale? Jeg er nok ude i, at det skal være en rygsæk, så begge arme er fri til at forsøge at styre en teenagehund, der nogle gange er her, der og alle vegne.

Tasken skal gerne have en smart fordeling af rum, så der er mulighed for at holde styr på diverse beholdere til nosework, ekstra line, vandflaske etc. Er også hooked, hvis der er andre smarte features. Har luret lidt på rygsæk fra Hööks ( https://www.hooks.dk/hund/aktivering-traening/traening/rygsk-smart-hooks), men det ville måske ikke gøre mig noget, at det var en lidt mere neutral taske uden logoprint på nærmest alle flader eller i en lidt mere moderat skriftstørrelse.

Jeg er klar over, at en del outdoorrygsække etc. nok kunne bruges, men vil gerne have bud på konkret model. Overvejer også lidt, om det ville være smart med noget i en form for vandafvisende (yder)materiale/materiale, der kan tørres af, fordi vi nogle gange befinder os i et lidt... mudret miljø. ??

Er der nogen, der har et ræddi godt bud? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rygsæk til hundetræning (fx nosework).
  • #2   28. feb 2023 Altså, der er jo den helt vildt dyre fra Joy of Dog Sports
    https://joyofdogsports.fi/tuote/propack-dog-sports-bag-full-black

    Som jeg har hørt flere - også herinde fra - være glade for? Det er min drømmetaske smiley Meeen lige til den dyre side.
    Jeg har bare en almindelig sportstaske/outdoor-taske fra Haglöfs:
    https://www.eventyrsport.dk/lava-30-1141800835.html
    Den har ikke opdelte rum, men den har et godt ydermateriale og findes også i en større størrelse


  • #3   28. feb 2023 Jeg havde i sin tid sådan en her med indbygget skammel..
    Men prøv engang at google fiskerygsækså dukker der en del op, og der er mange som har flere forskellige rum.


    profilbillede
  • #4   28. feb 2023 Tak for tips og inputs. smiley

    #1: Ligner i hvert fald, at de vil sidde OK, hvis vi går til/fra træning.

    #2: Se, det var lige sådan noget lir, jeg ikke anede fandtes og heller ikke vidste, jeg havde brug for, jeg ville tippes om! smiley Det eneste, jeg måske kan være lidt nervøs ved, er, at den immervæk ligner lidt af et monstrum at gå rundt med - men måske det ikke er så slemt? Det fik jeg ikke lige med i første indlæg, men jeg/vi går gerne til træningspladsen, da den kun ligger 1,5-2 km væk. Modellen fra Haglöf ser ud til at have lidt samme design. Synes du den har en fin nok bærekomfort (måske især hvis ikke tungtpakket), eller hur? smiley

    #3 Tak for tip. Det vil jeg prøve. Havde slet ikke strejfet at kigge i den retning (fiskegrejsrygsæk), men det ser da også ud til at være et godt bud. smiley


  • #5   28. feb 2023 Ja, jeg synes også den fra Joy of dog sports ser rimelig stor ud, selvom den er vildt cool. Måske man bare skal have lidt forskellige tasker til forskellige muligheder smiley

    Den jeg har fra Haglöfs kan jeg lige akkurat proppe min Treat&Train i samt en pose foder, vand, legetøj o.l. Og så cykler jeg altid med den frem og tilbage fra klubben, så vil nok kunne påstå, at den er rigtig fin at have på.
    Bevares det er ikke nogen vandrerygsæk, men absolut i orden. Jeg er vældig glad for at have et sportstaske-design (hvor du kan åbne låget og se alt med det samme), men samtidig med mulighed for at bære. Så det er det jeg ville anbefale. Man bliver træt af sådan en klassisk rygsæk (det gjorde jeg i hvert fald).


  • #6   1. mar 2023 #5 Det har du måske ret i; aldrig gå ned på udstyr. smiley smiley

    Ah, super fin info. Tak! Det kunne meget vel være sådan en, jeg lander på så. Og ja, god pointe ift. overblik i den model kontra en vandrerygsæk. Det havde jeg ikke lige selv tænkt på, men nu du skriver det, tror jeg da egentligt også, jeg ville blive lidt træt af det. smiley


Kommentér på:
Rygsæk til hundetræning (fx nosework).

Annonce