{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Moderigtigt træningstøj? {{forumTopicSubject}}

Jeg er en smule forfængelig, eller tja, måske meget forfængelig. Men jeg er også en hundeejer som tilbringer lang tid med træning.

Derfor vil jeg jo gerne have noget ordentligt træningstøj som er vindtæt, vandtæt/vandafskyende, har plads til godbidder, apportbuk, lang line osv.

Jeg vil bare også gerne se smart ud smiley Jeg har set på tøj fra både Hurtta og Arrak, samt en masse jagt tøj, men jeg synes ikke lige det er mig. Jeg vil jo ligne en elefant med alle de lommer, og ingen figur. Desuden er mosgrøn jo ikke lige den mest moderne farve, ej heller Arraks sorte, røde eller grå farve.

Er der nogle her der kender mærker som har f.eks. figursyede veste? Gerne udviklet til hundetræning, men baer smartere end det jeg kender til? Og i farver som er andet en grå, sort eller mosgrøn smiley Eller er det umuligt? For så må jeg jo ofre penge på f.eks. Häglöfs vest i stedet og så rende rundt med rygsæk og godbidspose, og glæde mig over mit figursyede lækre ydre smiley

Prisen er ligegyldig, og det må gerne være fra det fjerneste udland!! Så findes der noget smart træningstøj til forfængelige piger som mig, så skriv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Moderigtigt træningstøj?
  • #1   2. maj 2009 He he... du lyder som min datter :o)



  • #2   2. maj 2009 HA HA HA HA Du er jo lige som mig!

    jeg har sådan en bælte taske med 4 kasse formet rum i - fra Gucci
    den er genial, når vi er på skole.... men mine guffere snor etc er jo også en del mindre end det du skal have med dig smiley


  • #3   2. maj 2009 Arrak kan fåes i rød, og der er elastik så du kan få en smal talje. Jeg eeeelsker min Arrak jakke :o) Den har bare så mange gode lommer og så er den stor så man rigtig kan føle sig tilpas i den. Den er bare god smiley

  • #5   2. maj 2009 Ann-Sofie N: Ja, Arrak er dejligt stort så man rigtigt kan føle sig tilpas, men den smalle talje mangler jeg altså stadig smiley Jeg synes jeg ligner et telt i den, ville rigtigt gerne have noget smart, taljeformet, tætsiddende.

    Jeg har en häglöfs jakke, softshell og overvejer nu at anskaffe mig en vest, så må jeg nøjes med skuldertaske til mine træningsremedier. Jeg nægter at gå rundt som et telt!

    Desuden så er friluftstøj vel det nærmeste jeg kommer, så tror jeg satser på noget mere af det i stedet. Mangler desperat en god vest og et par gode støvler.



  • #6   2. maj 2009 prøv at gå i rideudstyrs butikker! De har meget figursyet, praktisk tøj som jo er 'skabt' til at være ude og i kontakt med (snavsede) dyr!

  • #7   2. maj 2009 Nu har jeg siddet og søgt på nettet, sådan lidt rundt omkring. Det nærmeste jeg kommer store lommer og figursyet er fjellräven. Så det kan være det lige skal tjekkes ud, måske er det min redning smiley

  • #8   10. maj 2009 ja og os uden talje bryder os ikke om figursyet... smiley

Kommentér på:
Moderigtigt træningstøj?

Annonce