{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lig`så STILLE!!
  • #1   25. sep 2007 hvorfor skal han ligge der??? mine hunde ligger hvor de bedst kan lide

• #2   25. sep 2007 Hvis han ikke ligger stille, er han vel ikke træt?

Så er det i gang med noget mentalt en times tid før man gerne vil have roen ;o))

• #3   25. sep 2007 Hvorfor skal han ligge stille i den? Mine hunde ligger oz bare der de bedst kan lide det.. Og de har oz hundekurve..

• #4   25. sep 2007 Jeg forstår slet ikke problemet her.
    Hvorfor skal han ligge stille når han er i kurven ?........ jeg tror han er ligeglad med hvor fin den er ....en kurv er bare en kurv for en hund *GG*

• #5   25. sep 2007 fordi han skla vende sig til det.. det er jo snart jagtid også kan vi ikk have at han fiser rundt når han er beskidt..

• #6   25. sep 2007 vi kan bare ikke køre ham træt.. han er bare altid fuld at energi..

• #7   25. sep 2007 Man skal jo passe lidt på med det, for nogle hunde kan godt komme til at opfatte det som en straf at blive beordret til at ligge i kurven. Man skal få det til at virke som noget positivt at ligge i kurven..
    Men hvorfor ik bare et bad, eller tørre ham af i håndklæder?

• #8   25. sep 2007 god ide.. har også prøvet stille oog roligt.. har ikke skæældt ham ud.. men der bare ligesom han ikk fatter det.. måske skal jeg bare blive ved??

• #9   25. sep 2007 Du skal starte med at vise ham op i kurven og bruge den kommando du vil, f.eks 'kurven'. Og så give ham en godbid, og evt. bruge kommandoen 'bli',og gå et par skridt væk, og så gå tilbage og give ham en godbid og ros ham. Og stille og roligt begynde at øge afstanden og tiden han ligger i kurven inden han får godbid og ros. Det er vigtigt at han ikke når at rejse sig, inden du når hen til ham med godbidden, hvis han gør det, er du gået for hurtigt frem, og må gå lidt tilbage i træningen. Med tiden vil han finde ud af at hvis han bliver liggende, får han ros og godbidder...

• #10   25. sep 2007 Hvorfor tvinge din hund til at ligge der hvis den ikke gider ligge der? Hvis det fordi den er beskidt så må i jo tørre den inden i lukker den ind.. Det andet er synd !

• #11   25. sep 2007 En lille harme rejser sig i mig.
    En hund, med masser af energi skal tvinges til at ligge i en kurv fordi dens ejer ikke vil have den grisser?

Hvorfor hunden partout skal ligge i en kurv, forstår jeg ikke.
    Hvorfor den ikke bliver tørret af, når nu der ikke ønskes at der grisses, forstår jeg ikke.
    Hvorfor man anskaffer sig en jagthund, når man ikke kan tåle at den bevæger sig forstår jeg ikke...

Sorry, men her går min grænse altså... Det bliver lige pernittent nok, synes.. Tal om at have hund på menneskets præmisser...

• #12   25. sep 2007 Kan ik se der er noget galt i at kommandere hunden i kurven.
    Min hund stresser meget let, og bruger kommandoen læg dig når det bliver for meget. (gerne ved min side)
    Det er da i princippet det samme.
    Bare før ham derover hver gang han rejser sig

• #13   26. sep 2007 hvis problemet er at den er fyldt med energi, så skal den nok gøres træt før den gider ligge ned ;O))

• #14   26. sep 2007 Må sige at jeg er enig med Mette P, mine hunde har også kurve, senge og tæpper rundt i huset, men gider de ikke lige ligge der er det også okey.

Og så kan man ikke forlange at en hund der er fyldt til bristepunktet med energi skal ligge stille, uanset hvor fin en kurv man har til den.

Kommentér på:
lig`så STILLE!!

Annonce