{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Hyggefiguranter søges i Århus/Brabrand {{forumTopicSubject}}

Tillader mig at oprette emnet igen i håbet om, at flere rare mennesker opdager det.

Hej. smiley

Min unghund, som ellers er meget mild og superdejlig, er lidt usikker overfor (nogle) fremmede, hvilket han viser ved at gø af dem.

Jeg træner det en del og det går også fremad, men jeg får jo af gode grunde ikke så tit besøg af folk, han ikke kender i forvejen, og jeg kunne også godt tænke mig at træne mere planlagt med "fremmede", der dukker pludseligt op på gåturen, henvender sig direkte, har et underligt/let truende kropssprog etc.

Så jeg tænkte, der måske var hjælp at hente herinde! smiley
(Det skal være uden andre hunde i første omgang, da han ellers bare vil lege.)

Er der mon ikke nogen (eller gerne mange), der har lyst til at komme forbi til en hundesnak? Eller som vil med ud at gå en tur eller mødes "tilfældigt" på vejen? Eller klø en sød, men altså lidt for højlydt hund bag øret og se nogle hundetricks? Eller noget andet godt og hyggeligt?

Alle, der kan tåle at blive gøet af, er mere end velkomne, jeg kan bruge alle dem, der vil. smiley

Jeg laver rigtigt god varm kakao og har en masse gode brætspil. smiley Jeg gør også gerne gengæld, hvis der er noget, jeg kan hjælpe dig med at træne el.lign.

Så sig endelig til, hvis du eller nogen, du kender, har lyst, hvadenten I gerne vil have en fast træningskammerat eller bare lige har tid til en kop kaffe en dag. smiley

Vi bor på Skjoldhøjkollegiet i Brabrand. Det skal foregå herude omkring da jeg ikke har bil; allerhelst her hvor vi bor, da det giver bedst og flest muligheder.
Til gengæld er vi superfleksible ang. dag og tidspunkt, så hvis du kun kan kl. 4 om natten, så finder vi gerne ud af det. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyggefiguranter søges i Århus/Brabrand
Kommentér på:
Hyggefiguranter søges i Århus/Brabrand

Annonce