{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Der er vist gået en sikring {{forumTopicSubject}}

Da vi var til træning i dag, kunne Sia intet, nada, niente smiley

Vi var heldigvis kun 5 til træning: 1 træner, 2 hundeførere og 2 hunde.

Konklusionen blev, at Sia nok er ved at komme i løbetid smiley

Sia er 14 måneder, og startede til træning da hun var 8 uger.
Alligevel kunne hun i dag hverken dække eller noget, ja hun kunne nærmest ikke gå smiley

Er der noget at sige til, at jeg bliver mere og mere gråhåret for hver dag der går?

Nå, men jeg har lige fyldt min lille fryser op med kalvekød og kalkunhalse, og der er også 4 sække Essential (forskellige varianter) på lager, så nu håber jeg, at Sia kan finde ud af at spise smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der er vist gået en sikring
  • #1   10. jan synes det er hørt før, også med menneskebørn ... perioden Out of Order smiley smiley smiley god fornøjelse

• #2   10. jan Tak Hanne, jamen jeg er jo helt vild med Sia, hvilket jo nok er ret heldigt smiley

• #3   11. jan Jeg læser spændt med - håber at alt falder på plads og jeg får min første tæve i næste uge

Har aldrig haft tæver smiley

• #4   i dag kl. 08:43 Hæhæ Lise-Lotte - det gør mig meget taknemmelig over, at alle mine tre er ganske voksne nu smiley

Lens - løfter du snart sløret for, hvad det er for en vaps, du venter på?

• #5   i dag kl. 08:59 Hvad er det for en vuffer, du skal have Lens?

I går legede Sia med en ung samojede i hundeskoven.
    Hundene hyggede sig og Sia var rigtig god til at komme, når jeg kaldte/fløjtede. Hun kom simpelthen hver gang.
    Det skal lige siges, at Sia ikke er kommet i løbetid endnu.

Da Sia hoppede i vandet flere gange, var hun godt våd, så hun kom i shampoobad og blev blowet, da vi kom hjem.
    Vi døjer lidt med filter, nu hvor Sia skifter hvalpepelsen ud med voksenpelsen, men et godt bad og en tur med bloweren gør underværker smiley

Kommentér på:
Der er vist gået en sikring

Annonce