{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning inden prøve
  • #1   9. nov 2007 Jeg stopper med træningen 3-4 dage før jeg skal til konkurrence..

Så bliver der så og sige ikke lavet noget med hunden, ud over at jeg bruger tiden på leg..

På den måde bliver hunden ikke ked af det, da man forlanget meget af den..

Og man slapper selv bedre af, og er ikke så nervøs.. inden dagen..

• #2   9. nov 2007 Schæferbanden B - Det lyder nu rigtig fornuftigt. Men hvad med nogle stille og rolige kontaktøvelser ? Kunne det være en fordel, eller er det bedre at skippe helt ?

• #3   9. nov 2007 Jeg vil nu sige lige som : Schæferbanden B - ikke for meget træning 2-3 dag før - det kan ende med at du kører den træt :-))

• #4   9. nov 2007 Det var ski godt i sagde det. Ellers havde jeg sku nok presset citronen til det yderste den næste uge :o) Tak for info

• #5   9. nov 2007 Lonni G

Der er her at legen kommer ind i, når man leger med hunden, bold eller lign. så er det en kontakt øvelse, som hunden ikke opdager,

Men der er igen uden at forlange noget af hunden..

Det skal være sjovt for begge partner..

Bolden tage den i munden, (den med sor i).. og gå et par meter og så slip snoren.. og lad hunden fange bolden..

• #6   9. nov 2007 Jeg vil sige det er induvidelt fra hund til hund, jeg skal til prøve på næste søndag og træner i øjeblikket 1-2 gange hver/hveranden dag, og holder så nok helt træningsfri torsdag og fredag, men jeg tager stadigvæk til træning på træningspladsen om lørdagen (dagen før), men laver så kun de øvelser som jeg er sikker på at hunden får 100% succes i så han får sindsygt meget ros dér og får en total god oplevelse... :o)
    Men nu har jeg så også en hund der kan blive ved og ved og ved, han ved næsten ikke noget bedre end lydgihedstræning :o))

• #7   9. nov 2007 Nu virker han godt nok ikke som om han syntes det er det mest fantastiske i verden. Han er lige mere en hyggemås. Så tror jeg prøver Schæferbandens og Karins variation.

Men tak for hjælpen :o)

• #8   9. nov 2007 Det var også lige præcis det jeg mente med at det er individuelt fra hund til hund....Det er et spørgsmål om at kende sin hund og vudere hvad der fungere bedst for lige præcis dén hund... :o)) Held og lykke.

• #9   9. nov 2007 Tak Anne.. Tager det nu stille og roligt. Tror ikke vi kan opnår det store, men det er da forsøget værd ;o)

• #10   9. nov 2007 Lonni G

Husk lige gyldig hvad nummer i bliver, er det stadig den samme dejlige hund der kommer med hjem

• #11   9. nov 2007 Jeps.. Er der noget jeg ikke er i tvivl om, er det da det :o)

• #12   12. nov 2007 JJeg lader min hund få 2 hviledage inden den skal til prøve.Så går vi bare og hygge os.

Kommentér på:
Træning inden prøve

Annonce