{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

Kanon fed oplevelse! {{forumTopicSubject}}

Nej hvor er jeg bare glad! Det kan godt virke som småting for andre, men for mig var det en stor ting!
Vores hund Nicki var stukket af hjemmefra, da den havde set en anden hund på vores grusvej, så han var løbet hen til den, og ville lege.. Jeg vidste det ikke, da jeg sad indenfor. Min mor kommer så og spørger om ikk jeg kan hente ham, for hun tror ikke på, at hun kan få fat i ham. Så jeg går ud, med hans foderskål af metal, og noget foder, så det larmer gevaldigt, hvis man hælder det i.
Da jeg kommer til den grænse, som Nicki normalt skal være indenfor, ka jeg se ham rende og snuse rundt nede på grusvejen, og den anden hund render rundt længere fremme. Så kalder jeg på ham, og regner med at han bare kigger op, og ellers er ligeglad. Men da jeg kalder kigger han op, og da han ser det er mig, så sprinter han så hurtigt han kan op til mig, og jeg havde ikke engang brugt madskålen til at kalde ham ind med!

Det var bare en kanon fed oplevelse, når man ikke er vant til at hunden gider komme når man kalder, at den så kommer, selvom der er en anden hund, og så i det tempo endda, det var jo ikke luntetempo!

Ville bare lige ud med det, da det var sådan en fed oplevelse for mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanon fed oplevelse!
Kommentér på:
Kanon fed oplevelse!

Annonce