{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Ude og træne {{forumTopicSubject}}

Vi var så ude og træne og det gik rigtigt godt med begge hunde,så det var dejligt.Havde lagt 4 spor nogen med pølser stykker og nogen med fiske godbidder,og fulgene havde valgt at gå mit pølse spor.For da jeg kommer til de 2 sidste spor var de fiskegodbidder.Så vi gik 2 gode spor,jeg nyder at komme ud med mine hunde og træne og se hvorlangt man kan komme med dem.Mine tæve skal lige have nogen øvelser fin pudses så hun kan komme,op til hendes test så hun kan blive B hund.For hun skal jo konkure med B hunde når hun skal til konkurrence.Så vi kan lige så godt komme der op og gå.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ude og træne
  • #1   15. dec 2007 Dejligt når det går godt ja smiley min træning har været gået lidt i stå pga hans ben, meeeen er startet stille op igen, og det går bare super og man ser bare hunden nyder det smiley det er det bedste ved at træne hund synes jeg smiley Men held og lykke med tæven og B prøven smiley

Kommentér på:
Ude og træne

Annonce