{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Ude og træne {{forumTopicSubject}}

Jeg var så ude og træne begge mine hunde og det gik rigtigt godt.Jeg lagde 4 spor,2 pølsespor og 2 med fiskegodbidder.Da jeg så vil gå de 2 af sporene ja så havde fulgene gået dem for os,man må sige de kan gå spor for der var ikke så meget.Som et stykke pælse tilbage,da vi så kommer ned til de sidste 2 spor var alle fiskegodbidderne der så det kunne vi gå.Jeg skal lige have min tæve fin pudses så hun kan blive teste som B,for når vi skal stille op til konkurrence skal hun alligevel gå i Bklassen,så kan vi jo lige så godt komme der op og gå.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ude og træne
  • #1   15. dec 2007 Lyder da godt :o)

    Vores træner er desværre lige stoppet, så vi skal have ny efter nytåret. Hun sørgede for at proppe lignende øvelser fra A og E ind i vores træningsprogram - både for at gøre det mere spændede/interessant, men også for allerede at forberede hundene selvom de kun var C :o)

    Kan klart anbefales! Hundene elskede det. Det er jo meget mere end blot "kedelig" stuedressur :o)


Kommentér på:
Ude og træne

Annonce