{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Ny web: Redningshunde i Aalborg... {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har her i juleferien fået lavet en ny hjemmeside om redningshundene i Aalborg, og kunne godt tænke mig nogle kommentarer .. såå, hvad synes I der mangler på denne side, og hvad kan gøres bedre:
www.aalborg.danske-redningshunde.dk

~ G O D T N Y T Å R ~

/Carina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny web: Redningshunde i Aalborg...
  • #1   31. dec 2007 Jeg har været kaldt ud et par gange her i Danmark, og var også udtaget til indsatsen efter jordskælvet i Bam i Iran for 4 år siden - kom dog ikke med på sidstnævnte, da jeg var til julefrokost og havde glemt min mobiltelefon derhjemme :o(.

Jeg har desværre ingen billeder fra de indsatser jeg har været med på, da jeg har haft nok at gøre med at styre "kræet" ;o).

/Carina

• #2   31. dec 2007 Planen er at der på sigt kommer en præsentation af de hunde der er blevet godkendt redningshunde - incl. billeder af hver af redningshundene fra diverse prøver og øvelser de har deltaget i :o).

Og så skal der laves en galleri-side med billeder fra træning her i 2008 samt diverse video-klip fra træningen ... meeen, det har jeg ikke haft tid til at få gjort færdigt :o)

/Carina

• #3   31. dec 2007 Jo, jeg skal gerne sende et link når galleri og redningshundesiderne er færdige :o).

/Carina

• #4   1. jan 2008 godt gået smiley

Kommentér på:
Ny web: Redningshunde i Aalborg...

Annonce