{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Hjælp til konkurrencer! (Agillity) {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg kunne rigtig godt tænke mig at være med til en konkurrence, i agillity, med Fanny. Men jeg ved ingen ting om at starte og ved ikke reglerne. Fanny kan nemt hoppe 90 cm, på et blødt underlag, bare der falder en godbid af! Og hoppe igennem ringe. Hun kan ikke slalom men det har vi tænkt os at lære hende.

Vores spørgsmål:
- SKAL man være medlem af en klub for at starte en kunkurrence? Hvis ja, kender i så en god en, hvor man selvfølgelig træner agillity, tæt på Struer?

- Hvor kan man finde ALLE reglerne for at starte?

- Er der forskellige niveauer? Hvis ja, hvad hedder de så og hvilken en er den letteste og sværeste?

- Hvilke forhindringer er der på en den letteste bane og på den sværeste bane?

Vi kunne også rigtig godt tænke os at have en her inde vi kunne komme til med alle vores spørgesmål, selvfølgelig en der ved noget om agillity og konkurrencer.

Hilsen Lisa og Sofie smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til konkurrencer! (Agillity)
  • #1   22. jan 2008 DK Fæhund
    - Hvad mener du? smiley

• #2   22. jan 2008 DK Fæhund
    - Kan du ikke skrive reglerne her ind for kan ikke åbne den: smiley

• #3   22. jan 2008 DK
    Okay, det har jeg på min mors pc, så kan se den der,
    Jeg mener hvad mener du med at hoppe 90 cm ikke er til at bruge? :=
    Jeg vil også sige at det er vores låge hun er hoppet over som er 90 cm, og det skulle ikke lyde som om hun let gør det, selv om det gør det i teksten! smiley

• #4   22. jan 2008 Dk
    Okay, nu forstå jeg, hun gør det heller ikke så megt mere fordi jeg også selv syntes det er for højt. smiley

• #5   22. jan 2008 Sofie -du skal være medlem af en klub for at deltage i konkurrencer -og selv hvis man ikke skulle kan det kun anbefales at deltage i AG-træning nr man ikke har erfaring i den slags.

I agility er der ikke kun spring og slalom, men osse balancebom, A-spring osv.

Hunden må ikke have hverken snor eller haldbånd på, så det kræver man har en god kontakt til hunden for at kunne guide den rigtig igennem.

Der er forskellige ting der kan give fejl. Bl.a. hvis hunden ikke rører felterne før den forlader en forhindring, hvis den forlader banen, hvis man tager forhindringerne i forkert rækkefølge og en masse andre ting.

Alle disse ting lærer man at gøre korrekt til agilitytræning, og der kan du osse få svar på dine spørgsmål og finde hjælp til konkurrencer.

Kommentér på:
Hjælp til konkurrencer! (Agillity)

Annonce