{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Nogle der vil træne i dagtimerne ??? {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Da jeg er studerende og derfor har mulighed for i et vist omfang selv at planlægge min arbejdsdag, tænkte jeg på om der måske er nogle i Aalborg-området, der kunne tænke sig at mødes om formiddagen / tidlig eftermiddag og træne lidt hund af og til, da de mørke aftener jo nærmer sig med hastige skridt :o(.

Jeg forestiller mig noget med at vi aftaler at mødes til et par timers træning, og så hjælper hinanden med diverse råd og lægger spor/er figurant for hinandens hunde.

Jeg træner med bløde og drift-fremmende metoder, og træner følgende programmer med min hund: redningshund, DcH, PH, nordisk rundering og SPH :o).

Det er for mig underordnet hvilken erfaring de hundeførere jeg træner sammen med har og hvilket program de træner, hvis blot man er indstillet på at hjælpe hinanden og træner seriøst frem mod et eller andet mål :o).

... Jeg er dog ikke interesseret i at træne sammen med hundeførere, der primært bygger deres træning op omkring straf af hunden ...

Mht. arealer, så har jeg adgang til flere gode arealer til træning af rundering, spor, feltsøg og lydighed :o)

Hilsen
Carina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle der vil træne i dagtimerne ???
Kommentér på:
Nogle der vil træne i dagtimerne ???

Annonce