{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Glæde-tisseri... {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg tænkte at jeg her kunne hente lidt hjælp til en ret træls ting hund hun gør.

Hun er en glad lille hund og har en meget stor tendens at tisse når hun bliver glad?
Jeg har tidligere læst lidt på det,, hvor der egentlig bare stod at man ikke kunne gøre andet end at ignorere hunden til den var faldet til ro.
og at man ikke kan skælde hunden ud for det, da den ikke aner det selv.
Og ja det er forsøgt at ignorere, men uden det store resultat, da hun lige så snart hun er faldet til ro, tisser igen hvis nogen hilser på hende.
Nogen der kan give fif?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glæde-tisseri...
  • #1   26. mar 2008 det gjorde smilla også før.. primært hvis det er folk med lyse stemmer, eller som gør deres stemme lysog den der nøøøøøøøøøj hvor er du en sød lille hund så er det sikkert at´hun tissede, men hvis det var stille og roligt, uden for meget øjenkontakt, så gik det, og nu er hun næsten holdt op..

• #3   26. mar 2008 jeps det er nemlig.... min zig bliver helt vild i varmen hver gang hun ser nogen hun kender, fx min kæreste... så vi har showet hver morgen, når han kommer hjem fra job og egentlig hver gang han lige har væk bare et øjeblik. Han prøver her at ignorere hende, men det er jo lidt svært når hun så hurtigt tændes af sin glæde.
    At give hende noget lækkert er kun kortvarigt, hun er simpelthen i sin egen glædes verden når der kommer kendte mennesker.
    Hun gør det ikke ved mig, hvilket jo nok hænger sammen med at jeg netop trænede ikke kontakt med det samme når jeg kom hjem til hende da hun var hvalp.
    Og rigtigt nok så er det meget afgørende hvordan folk taler til hende. Og selvom man siger til folk vent lige med at snakke med hende, så holder det jo kun længe.
    Men i guder hvor det træls m den tiseri.
    Jeg kunne måske håbe at det går over når hun bliver 3, det bliver hun til august. griner...
    og tak for ideerne smiley

• #4   26. mar 2008 det gør min shelly pige også, så når vi f.eks kommer hjem så åbner vi døren og bliver udenfor og kalder på hendde, så når hun kommer ud og kommer til at tisse så sker det udenfor.. og det samme når der kommer gæster.. og vi venter med at snakke med hen detil hun er kølet af

• #5   26. mar 2008 Da vi fik vores hund, da den var 7 måneder, tissede den hvergang vi kom hjem... Vi prøvede alt muligt, men da der var gået 1½ måneds tid voksede den fra det... Det kan være din også gør.. Held og lykke med tisseriet;-)

• #6   27. mar 2008 Mischa gjorde det også da hun var mindre i en lille uges tid.
    Og jeg gjorde intet ved det, da jeg bare blev glad for at min hund var glad for at se mig, og tænkte at det gik væk igen.. og det gjorde det :o)

• #7   28. mar 2008 Okay.
    Jeg synes såmænd også at det er dejligt at min hund bliver så glad for at se folk, men en anden detalje ved tisseriet er jo at hun straks ligger sig ned for at blive aet på smiley
    Og det betyder jo at man ganske ofte er nødt til at vaske hende, fordi hun jo ligger sig i sit eget tis smiley
    Og hvis hun ligger i sengen når fx min kæreste kommer hjem, ja så går det her også ofte galt... også uden at han snakker med hende, så bliver hun alligevel så ivrig.
    Så hun er ganske let følsom med det tisseri smiley

• #8   28. mar 2008 Min gamle gravhund gjorde det også det første år vi havde hende. Vi ignorerede hende totalt og tog hende med ud uden at kigge på hende, der blev hun fortsat ignoreret og efter noget tid kunne man så småt sige hej til hende. Efter laaaaaaaaaaaaang tid på den måde holdt hun op med det og ville istedet ud så hun kunne tisse og så sige hej bagefter.

• Jeanette K
    Jeanette K Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
    #9   1. apr 2008 Hejsa
    Jeg har selv en hund der kan finde på det samme. Jeg købte et mavebælte da min jo er en hanhund, og det har stoppet hans tisseri. Måske du kunne gøre det samme med en løbetidsbuks? Det har hjulpet hos os, måske det hjælper hos jer*S*

Kommentér på:
Glæde-tisseri...

Annonce