{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Feltsøg video {{forumTopicSubject}}

Så fik jeg filmet Dess i feltsøget.
Jeg har meldt os på Dch's eftersøningstjeneste så folk der har tabt noget kan få hjælp til at finde det af en hund med fører.

Drfor skal hun kunne finde alt muligt.

Hun har lidt problemer med sidste genstand som er et ur..

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=13733
Jeg modtager meget gerne kommentarer og konstruktiv kritik.

jeg ved ikke hvor lyden er blevet af.... og undskylder for det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Feltsøg video
  • #1   30. jun 2008 Hun er ikke god til at finde genstande af metal..
    Gode råd til hvordan hun kan blive bedre til det ?

• #2   30. jun 2008 Har skrevet kommentar ved din video...

Men ellers:
    - Træn kun med een genstand (af metal), og gør feltet nemt de første gange. Dermed er hun høj i drift når hun får fært, der er ikke afledningsfært af andre genstande i feltet som hun allerede har fundet, og hun finder ikke ud af at hvis hun får fært af en genstand af metal så kan hun bare søge videre fordi der nok kommer en anden.

/Carina

• #3   30. jun 2008 Tak for din kommentar ved videoklippet.. jeg har svaret der.

Det lyder som den rigtige fremgangsmåde til at lære hende at finde ting af metal.. Tak for det

• #4   1. jul 2008 Jeg starter træningen med nøgle, eller bolte, og andet jeg kan finde i redskabsskuret.

Det begynder allerede som hvalp, hvor jeg har smidt godbider ud og en eller 2 genstande af en lidt stor størrelse ud i bland godbiderne..

På denne måde lærer hunden, at tage metalet i munden.. og når den så kommer med genstanden, bliver der leget med genstanden,

• #5   1. jul 2008 Der skal jo så godtnok ikke bruges metal i DCH´s program mere!

Så hvis du vil lære den det skal det så kun være for sjov eller til et andet program..

• #6   1. jul 2008 Nej ved godt der kun bruges bløde genstande i Dch, men vi er tilmeldt eftersøgningstjenesten hvor vi bliver kaldt ud for at hjælpe folk med at finde deres tabte genstande.
    Det er tit nøgler, mobiltelefoner og briller og så duer det jo ikke at hunden kun kan finde arbejdshandsker og børnesko

• #7   1. jul 2008 Nå ok..

Min er nu ikke glad for metal men tager gladeligt mobil telefoner og andre småting.. Hun nøjes så bare med at markerer når der ligger metal og det er nu os ok for mig da hun mangler nogen tænder der hvor de normalt bærer apporterne osv. så metal er nok ubehageligt at bære for hende!

Kommentér på:
Feltsøg video

Annonce