7. sep 2007 Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
Træningen gir pote ... :o) {{forumTopicSubject}}
Vi er ved at komme godt efter træningen ... Er faktisk meget imponeret over Mickey ... før sin kastration var han skrup hamrende umulig ... Nu er der virkelig fokus ... Han er blevet ekstremt opmærksom på mig ,når vi træner i haven og man kan virkelig mærke, at han gerne vil gøre det godt ...
Den sidste uges tid har vi primært koncenteret os om plads kommandoen ... Vi har også trænet Bliv kommando lidt, at gå pænt, at aflevere, kontakt, og så repeteret dæk og sit osv .... Derudover har jeg valgt at indføre en kommando jeg kalder Side .. Hvor han skal lægge sig helt ned på siden ... Og den fanger han faktisk rimelig godt ... Det blir lidt bedre for hver dag vi træner ...
Under træningen i haven i dag fik han to af sine "spasser"krudt flip ... Hvor han bare tonser rundt ... OG under de flip plejer han ikke at registrere noget overhovedet ... Men begge gange, gav jeg ham kommandoen plads ... OG dælme om han ikke kom på plads ... Så jeg er stolt ... :o)
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 267 Svar: 1.917
når jeg har trænet med bella, så er jeg altid helt høj bagefter, bliver enorm glad for at der er noget der lykkes for mig..
elsker når der er sejrer med tingene...
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
Vi arbejder også på han ikke skal være liiiige i nærheden af mig, når jeg ber ham dække eller sitte ... Men at han kan gøre det på afstand ...Og det var liiiige før han ku .....
sep 2007
sep 2007
Jeg prøver at træne ham til at lægge sig på siden , for ville være en stor fordel, hvis han skulle undersøges i de private områder igen hos dyrlægen ... At han så bare ku få besked på at lægge sig ....
Træningen gir pote ... :o)