Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DcH-Aalborg...
  • #1   10. aug 2008 Nej, men jeg træner agility der, og håber at starte på et lydighedshold i løbet af efteråret...

• #2   10. aug 2008 Hej,

Ja, vi træner lydighed i DCH Aalborg. De er lige startet op med nyt hvalpehold i tirsdags.

Er der noget specielt, du ønsker at vide...?? Du er velkommen til at skrive igen eller gå ind på deres hjemmeside www.dch-aalborg.dk. Der kan du også finde kontaktpersoner derude.

Mvh. Bastian & Co.

• #3   10. aug 2008 Siri og Tommy >

Det jeg søger er lidt information omkring hvordan lydighedstræningen fungerer på konkurrenceholdene ... er det rækketræning, hvilke metoder anvendes, hvornår træner de forskellige hold osv. ???

/Carina

• #4   10. aug 2008 Hej igen,

Nu går vi godt nok ikke lige på et konkurrencehold, men træner lydighed for at bedre kunne lære at håndtere og forstå vores hunds signaler og behov.

Men vi træner rækketræning, hvilket fungerer meget godt for os. Der trænes sit, dæk, stå, gå, indkald, fremadsendelse, spor, rundering, lidt agility m.v.

Synes du skal ringe til Trine Solberg eller Birgitte hos DCH. De kan helt sikkert hjælpe dig videre....

Mvh. Bastian & Co.

• #5   10. aug 2008 Tommy F >

OK - tak for svar :o).

Jeg er ikke lige såååå begejstret for rækketræning :o(.

/Carina

• #6   11. aug 2008 Hvad dælan er rækketræning?

Jeg havde lidt tænkt på bare at prøve lydighed i DCH, for at få afveksling til de LP programmer jeg normalt træner. Men alt afhænger jo af hvem der træner og hvilke metoder...

• #7   11. aug 2008 Så fik jeg lige googlet rækketræning og det erikke lige noget jeg har interesse i. Men Carina, jeg kan lige forhøre mig hos lydighedstrænerne på tirsdag når jeg er til AG. Så kan jeg skrive en besked til dig smiley

• #8   11. aug 2008 Hej igen,

Forstår ikke helt, at du ikke er til rækketræning, men inden du måske bedømmer, synes jeg, du skal kontakte DcH Aalborg og måske få en prøvetime.

Det er jo ikke "kun" rækketræning, som man træner i DcH Aalborg, man varierer lidt...

• #9   11. aug 2008 Siri >

Må du meget gerne :o).

/Carina

• #10   11. aug 2008 Tommy F >

<b>Forstår ikke helt, at du ikke er til rækketræning, men inden du måske bedømmer, synes jeg, du skal kontakte DcH Aalborg og måske få en prøvetime.</b>

Nu har jeg været medlem af DcH i over 18 år, og jeg har endnu <i>ALDRIG</i> set en hund der blev super skrap til lydighed ved rækketræning - jeg har set et par stykker der blev rimelige, og langt de fleste være elendige ... så derfor er jeg ikke interesseret i at gøre et forsøg, da jeg tvivler på et min hund bliver den første i 19 år der bliver rigtig god af rækketræning :o).

Jeg blev uddannet træner i DcH i starten af 90'erne, og dengang bruge man konsekvent rækketræning, og jeg har også brugt det rigtig meget dengang da jeg var træner ... og kan jo se nu, at det var noget juks jeg/vi lavede dengang :o(.

Derfor vælger jeg konsekvent træningssteder fra, hvor man arbejder meget med rækketræning, da jeg mener det i bedste fald er spild af tid, og i værste fald direkte ødelægger nogle af de ting jeg går og bygger op i den daglige træning...

/Carina

• #11   11. aug 2008 Hej igen,

Hmmmm.... ved ikke helt, hvad jeg skal sige til din kommentar til mit sidste indlæg, men ville såmænd bare hjælpe omend vi ikke er enige. Men hvis du har og finder noget andet, vil vi da meget gerne informeres også.

/Tommy & Bethina

Kommentér på:
DcH-Aalborg...

Annonce