{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Træning hver gang ??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har for ikke så længe siden fået en dansk/svensk gårdhund som nu er 14 mdr. Han har ingen opdragelse fået, så vi er gået igang med det hele fra bunden..
Han trækker som en gal når vi går tur, og nu prøver jeg at lære ham at gå pænt. Hver gang snoren bliver stram stopper jeg, og venter til han kommer til mig før vi går igen.. Det er ikke fordi det går super, men jeg begynder at tro han har en ide om hvad jeg gerne vil ha ham til.. Nå men det er jo meget fint, men det er ikke fordi han får ret meget motion, da vi under det meste af turen står stille og venter.. Mit spørgsmål er så når jeg er begyndt på denne måde, skal jeg så gøre det hver gang for ikke at ødelægge det??? Eller kan vi holde "pause" nogen gange og gå en lang tur hvor han får motion, men trækker afsted??? Det kan godt være det er et dumt spørgsmål, men jeg er komme i tvivl for han trænger jo til motion og ikke kaun at stå stille smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning hver gang ???
  • #1   28. aug 2008 Har du mulighed for at slippe ham løs på stranden, skoven eller på en mark. Så kan han løbe der er brænde noget krudt af. Og når så han er i snor, kan du træne med ham.

• #2   29. aug 2008 Du skal være konsekvent hver gang, som de andre siger... Vi gør dog det med vores, at hvis vi er i skoven, på stranden, en mark eller noget i den stil, og vi ikke kan slippe ham løs. Så får han en 5 meters snor på, for derude behøver vi ikke træne... Og det kan han egentlig godt finde ud af...

Kommentér på:
Træning hver gang ???

Annonce