{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Spiser fra gaden. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle Sammen.

Jeg var lige ude med Mille i skoven, hvor hun løber frit som hun plejer.
Jeg er ikke helt sikker, men umiddelbart så jeg hende spise en mus der må have været død i forvejen. Kan dette være sket, eller spiser hunde ikke ådsler?

Anyway. Problemet er der alligevel. Mille spiser alt hvad der kan tygges. Kattelort, gammelt brød, græs ect.
Græsset er okey. Det har jeg nu ikke så meget imod, men alt det andet er simpelthen for ulækkert. Jeg har prøvet lidt af hvert. Selv i snor gør hun det hvis hun får muligheden. Har i nogle gode råd til at få hende til at stoppe med dette?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spiser fra gaden.
  • #1   20. sep 2008 ja hunde spiser hvad de kan finde også døde ting.. hvad med at lære hende at slippe.. så når du ser hende have noget i munden kan du få hende til at smide det igen.. det har vi gjordt med vores..

• #2   20. sep 2008 Det kan jeg også sagtens. Når vi leger kan jeg gøre hende utrolig legesyg med et reb eller lign, og hun slipper, og sætter sig ned lige så snart jeg siger "slip".

Men når vi er ude, og hun begynder at tygge i et eller andet, siger jeg selvfølgelig også "slip". Men det er som on hun kigger på mig "hmm, er det mig du mener? Måske er det, måske ikke... lige et øjeblik, så slipper jeg måske... nej, ikke alligevel". Hun ignorerer mig simpelthen. Det er først når jeg virkelig hæver stemmen, og bliver vred at hun måske slipper. Men ikke engang det er sikkert. Jeg ved efterhånden ikke hvad jeg skal gøre med hende.

• #3   20. sep 2008 Det er dog tydeligt at se i hendes øjne, og dem måde hun drejer hovedet som om at hun ikke har set mig, at hun virkelig godt er klar over at det ikke er i orden det hun har gang i lige nu.

• #4   22. sep 2008 hej min tog også alt fra gaden...men sagde nej og lod hun det være fik hun en godbid...så vær gang der ligger madrester og lign...kigger hun op får at få en godbid og ros istedet får ...problem løst

Kommentér på:
Spiser fra gaden.

Annonce