586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvad kan jeg gøre for at hjælpe Tilde Hvad kan jeg gøre for at hjælpe Tilde

Jeg står lidt på bar bund, og ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv =/ Jeg har jo Tilde på et år, men det går ikke så godt med hende..

Hun kan ikke være alene hjemme, hun stresser, og splidter alt ad ! udover det skider hun så på guvlet. Vi har fra hun var lille af prøvet at øve alene træning.

Når hun spiser stresser hun, hun tager det i munden og løber et andet sted hen med det..

Hun skal hele tiden være i samme rum som os. man kan ikke gå på toiletet uden hende.

Hun er også begyndt at spasse ud hvis hun ser en hund på den anden side af gaden..

Jeg har gået til hvalpetræning med hend osv. Og nu ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre ?

Vi går altid en lang aften tur med hende, men alligevel kan hun ikke sove om natten ? jeg er oppe med hende en til tre gange. hun kan bare ikke rigtig få ro i kroppen.

Jeg træner så også med hende udenfor, og leger, men det hjælper ikke på hendes nattesøvn.

Kan en hund have stress ? Og hvad kan man gøre for at hjælpe den.

Vi har haft hund før, og ham havde vi slet ikke problemer med, derfor jeg ikke forstår hvad vi gør galt med Tilde.

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kan jeg gøre for at hjælpe Tilde
Kommentér på:
Hvad kan jeg gøre for at hjælpe Tilde

Annonce