{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning af amstaff.?
  • #2   27. sep 2008 Tja ^^, som vi lærte på hundeskolen, så vær.. åben.. hvis hun stikker af, løb modsat retning.. lav sjove lyde, klap i hænderne løb sjovt, så tænker din hund der er det sjovt at være.. også ALDRIG skæld ud for a t være løbet væk, men ros.. og råb aldrig til hunden med vred stemme.. så kommer hun ikke ;).

Tilgenæld.. når du skal indøve det. så køb en laaaaang snor.. gerne på 10-20 m. så hunden kan løb frit men du stadig har den i kontrol. indøv kalden, og ros med godbider, og igen. løb rundt sjovt.. gør det til en god oplevelse at komme hen til dig.

• #3   27. sep 2008 Jaah, havde jeg oss tænkt mig men hvor kan man gøre det henne omkring amager?

• #4   27. sep 2008 fælleden? Eksisterer det ikke længere? Eller tag på stranden. Så længe den er i line er det da ok på amager strand. Og Ved amager strand er der (mener det er 400 m væk) et stykke hvor de må rende frit.

• #5   27. sep 2008 B-B spas spas tilbyder havearbejdet gjort! !

Tusind tak for det gode råd vi går igan med at prøve det med det samme..

Endelig hvis du har flere gode råd så vil jeg mget gerne hører dem..

• #6   27. sep 2008 Ja, når jeg kommer på mere ;D lol

• #7   27. sep 2008 Der er ingen hunde der lystrer 100% når de er 8-12 mdr (varierer self fra hund til hund). Der er de i lort-i-ørene fasen

• #8   27. sep 2008 Du kan også kalde på hunden, og så smide dig på jorden. Hun vil helt sikkert komme hen for ar se hvad det gik ud på. Det er afprøvet på adskillige hunde til træning, og i de fleste tilfælde virker det.
    Men lad være med at række ud efter hende, hunde har en vis fornemmelse for hvor lange arme vi har. Bed hende om at sætte sig ned, og så kan du sætte snor på. Men lad være med at sætte den på hver gang, for det skal være sjovt at komme ind til dig, og det er det ikke , hvis linen bliver sat på hver gang

• #9   27. sep 2008 Hvis du slipper din hund løs og den ikke kommer kan du følgende:

* Lege sommerfugl/ Spasser for at virke intressant, så hunden finder dig som spændende

* Sige en masse underlige høje lyde og igen leg lidt mærkelig..

Men det vil hunden jo ikke ligefrem lærer at komme af..
    Det kræver træning og en samarbejds villig hund!

* Du kan vise du har godbidder i lommen og sige dens navn, mens den blir på plads ved dig og når den så reagerer så giv den en godbid og masser af ros og efter i har gentaget det et par gange, kan du så slippe den fri, for så ved hunde du har noget lækkert på dig og når den er lidt væk fra dig, så kalder du på den og når den så lystrer så giv den godbid + ros.

* Du kan som man har set fra victorias program - mig eller hunden, tror jeg det hed.. Lærer den at lystrer ved en fløjte... Så når du fløjter i sådan en lille fløjte, så kommer hunden til dig, som det var sinalet...

Meld dig evt. til noget lydighedstræning, hvis ikke hjemmetræningen går:)

Held og Lykke!

Kommentér på:
Træning af amstaff.?

Annonce