{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  På plads!
  • #1   3. okt 2008 Da Walther sku lære plads gjorde jeg det at jeg førte en godbid den rigtige vej bag om mine ben og så fulgte han self med. (det jo mad) og så sagde plads, og dyyyyyygtig.... smiley
    Ved ik om det er den rigtige måde, men Walther ved hva plads er nu.. Så lidt har det da virket.. ;D


  • #2   3. okt 2008 PLADS
    Hundens plads er på din venstre side - hundens skulder mod dit ben.
    - Den rigtige måde at få hunden på plads er ved at få den bagom fra højre side og ind på din venstre.

    Hunden foran dig.
    Før hunden bagom dig og ind på venstre side og løft kiksen op så hunden sætter sig, ros og beløn.
    Kommandoen tilføres når hunden har fanget fidusen, og pladsen kan derefter afpudses så hunden sætter tæt ind til dit ben - ryk dig selv i starten ; )





    LINEFØRING - (gå pænt)
    Hunden i line.
    Vær spændende og hold en kiks i hånden mod dit bryst, "PLADS" og gå af sted i raskt tempo (alt med måde, sørg for hunden kan følge med).
    Hunden vil følge med og kikke opmærksomt mod dig (kiksen faktisk *GG*) ros og beløn.

    Når det så er på plads og kiksen skal væk er du jo pludselig ikke så interessant længere, og hunden vil nok gå i forvejen og snuse i stedet.
    Stop op, sig intet og vent på hundens opmærksomhed (ligesom ved kontaktøvelsen) - ros, "PLADS" og gå videre.



    Kontakt og tålmodighed er en nødvendighed!







    FRI VED FOD
    Faktisk bare lineføring uden snor.
    Indlæres på samme måde som lineføring, men her er kontakten endnu vigtigere, og du skal være SÅ spændende at være i nærheden af, så bare fyr den af med frakkelrock og pivedyr ; )

    (link fjernet)


  • #3   3. okt 2008 Ikke ligeså udførligt beskrevet *GG**, men det var såen jeg gjorde... smiley

  • #4   3. okt 2008 Du siger på plads, føre en gidbid hen foran snuden på hende og får hende til at følge efter den højre om, bag dine ben og så til din venstre side hvor du får hende til at sætte sig.

  • #5   3. okt 2008 Jeg brugte klikker. Havde en godbid i højre hånd og klikker i venstre. Stod med begge ame ned langs siden. Først gik han selvfølgelig hen mod guffen - det blev der kliket for og derefter skulle han længere bag om ryggen for at få klikket. Først da vi varkommet hele vejen kom der kommano på.

Kommentér på:
På plads!

Annonce