{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  På plads
  • #1   2. feb 2014 prøv at søg lidt på elefanten eller baljen,to sek

  • #2   2. feb 2014 her http://www.youtube.com/watch?v=elKsANmYVTI&list=UURyHBkIJ90SZNRyq1iVda5g&index=5&feature=plcp

    denne måde har jeg brugt, og han har også mange andre fine videoer til indlæring af forskellige ting


  • #4   2. feb 2014 Klik og beløn hunden der hvor du vil have den og kun der;) sørg for at hunden har let ved at finde på plads ved at bevæge dig skråt fremad så hunden kommer tæt på dig og beløn meget ofte, dvs opstil træningen så hunden ofte eller næsten altid er på plads som du vil have det

  • #5   2. feb 2014 Tak for videoen louise...det var sådan en video jeg ledte efter...men tænker når nu jeg har lært hende at sætte sig bagom om denne video så kan bruges eller om det vil forvirre hende, hvis jeg skal bruge samme komando?

  • #6   2. feb 2014 du kan evt starte med en anden kommando hvis du kan lide denne tilgange(den i videoen) og så når kommandoen sidder i skabet kan du formentlig let få den gamle komando på hvis du bare sørger for at fx kommandoen hinter siges som kommando, og plads siges når hunden har indtaget position lige inden godbid fx men det er kun hvis ikke du vil være tilfred med bare at have en aden kommando på plads smiley

    kan fx sige at min tæve meget let lærte at "aflever" er det samme som "tak" så begge hunde kunne samme kommando så jeg ikke forvirer dem


  • #7   2. feb 2014 start forfra du har lavet en fejlindlæring ved at belønne din hund for at sidde forkert.
    https://www.youtube.com/watch?v=4YyyFvG5bQI


  • #8   2. feb 2014 Jeg ved ikke hvor du bor, men ellers vil jeg anbefale dig at komme på Aktivthundecenter.dk fri-ved-fod hold, der lærer hunden at et korrekt plads er det fedeste i verden smiley

  • #9   2. feb 2014 Tak for videoerne

    Buch jeg bor i Frederikssund Nordsjælland


  • #10   2. feb 2014 Tja, så er der nok lidt langt til Ballerup desværre.

    Men pøj pøj med træningen! smiley


  • #12   12. feb 2014 Har lige lagt en video ind hvor vi træner elefantøvelsen/plads. Hvis i vil se og kommentere på det. Vi er ikke super til det endnu men det går fremad smiley

  • #13   12. feb 2014 Synes bestemt I der dygtige til elefantøvelsen. Men problemet er bare, at I med den ikke træner det, du gerne vil have justeret på smiley

    Hvis du vil have at hunden skal gå bagom på plads, så er det det, der skal trænes. Elefantøvelsen er god til omkringvendinger, hvis du ikke vil have den skal gå bagom der også.
    Og bagpartskontrol kan man aldrig få for meget af.

    Jeg bruger aktivt det at føre hunden i den ønskede position og dermed sikre at den aldrig nogensinde bliver belønnet (eller føler sig belønnet) for at gøre noget forkert.

    Mit forslag er - hvis du synes hun reagerer hurtigt nok på kommandoen og er præcis i starten af øvelsen - at du "samler hende op" med din hånd, når hun er kommet godt og vel halvvejs og så fører du hende til den position, du ønsker.

    Sideløbende træner du grundstilling stillestående en halv milliard gange, så hun ved præcis hvor hun skal være for at blive belønnet.

    ALDRIG belønne hende for at være andre steder end LIGE der hvor du vil have hun skal være.


Kommentér på:
På plads

Annonce