627 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

DCH træning C program DCH træning C program

Hej alle sammen.

Jeg ville høre om der er nogen der kan anbefale/kritisere de forskellige DCH klubber i kreds 6 (sjælland)..?
Jeg vil meget gerne have ris/ros fra de forskellige steder.
Jeg selv bor i taastrup, men har bil, så jeg f.eks. sagtens kan køre til DCH køge, DCH hvidovre, osv.
Jeg skal have ringet rundt og hørt hvor der er pladser og ikke er pladser, men inden da vil jeg da meget gerne høre noget ris/ros til de forskellige afdelinger. smiley

Håber på at kunne få lidt hjælp.

/Dina

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DCH træning C program
  • #1   31. okt 2008 Hej Diana

Jeg kan se det kniber lidt med at få svar på spørgsmålet, og det er sådan set ikke fordi jeg er til meget hjælp.....

Jo jeg vil naturligvis gerne anbefale "min" klub DcH Jyderup, men jeg har allerede indset, at det nok er liiiiidt for langt at køre (-:

Derfor vil jeg foreslå dig, at kigge ind på kredsens hjemmeside:
    www.dch-kreds6.dk
    der er nemlig links til de forskellige klubber, og derved kan du da få et første indtryk af dem.

Derefter er det ud og besøge dem - og husk i den forbindelse at finde ud af, om de har venteliste........

Men DcH er jo en forening, så mit gæt er, at du i hver eneste klub kan finde en træner, som du absolut ikke får noget ud af at træne ved og en anden træner som lige passer til dig - vi er så forskellige og træningsmetoderne i DcH er meget forskellige, og det varierer nok mere fra træner til træner end fra klub til klub!

Der er også forskel på, hvor mange konkurrenceudøvere, der er i de enkelte klubber - det kan du nok få et indtryk af, hvis du kigger lidt på resultatlister på kredsens hjemmeside, og så er der klubber hvor der slet ikke er AG, og andre hvor der primært trænes AG.

Noget af det jeg synes er allerbedst ved DcH er klublivet - hvor specielt klubhuset er et super samlingssted, men der er nok også forskel på, hvor meget "der sker" i klubhuset i de forskellige klubber.

Jeg håber dog vi en dag mødes ude i DcH-land - eller lige så godt i aussieland. Jeg kunne så godt tænke mig at hilse på Homer igen, for jeg husker stadig, hvor meget han mindede om min Curie da de begge var bitte babyer (-:

Held og lykke med at finde en god klub.

Miriam - m. Elvis & Curie

Kommentér på:
DCH træning C program

Annonce