4.056 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
mental træning? mental træning?
Hej.
Jeg søger råd og vejledning (detajleret) med mental træning til min hund Saki.. Han skal aktiveres, men hvordan ?
0 synes godt om
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
Jeg går til kanin slæb med min hund og man kan sagtens anvende andre ting til at slæbe efter sig hvis det er eksempelvis en forskelligt pålæg i en sok med med snor i .
Nedenstående har jeg lånt fra Shiba hjemmesiden men det kan muligvis hjælpe dig med at komme igang med slæbe spor:o)
(link fjernet) klik på Artikler derefter klik på Shiba-spordag i Kongelundsskoven
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
Hvis du finder Profilen Tina&Alex, så ligger der en film af hunden Dess, der søger efter the ;o)
Jeg ved ikke, hvordan din hund har det med at søge helt generelt, men har den ikke gjort det før, så kan du starte med at stimulere det ved at give den foder på græsset, den skal søge efter. Det giver i øvrigt også en masse godt til hovedet.
Og så - som nævnt andetsteds, så en masse samarbejdsøvelser vil være rigtig fint for jer, tror jeg.
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 23 Svar: 309
ninna, tak det vil jeg læse ... ikke noget kanin slæb til os
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 23 Svar: 309
rotterne , kan du beskrive hvordan man lærer hunden at skubbe stolen ud, bære ting, hente ting osv ?
mental træning?