Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mental træning?
  • #1   13. nov 2008 Spor er en rigtig god hundesport hvis hunden vel og mærket er interesseret.

Jeg går til kanin slæb med min hund og man kan sagtens anvende andre ting til at slæbe efter sig hvis det er eksempelvis en forskelligt pålæg i en sok med med snor i .

Nedenstående har jeg lånt fra Shiba hjemmesiden men det kan muligvis hjælpe dig med at komme igang med slæbe spor:o)

(link fjernet) klik på Artikler derefter klik på Shiba-spordag i Kongelundsskoven

• #2   13. nov 2008 En af de ting, som kan få min hund heeelt i ro er en omgang thesøgning ;o)

Hvis du finder Profilen Tina&Alex, så ligger der en film af hunden Dess, der søger efter the ;o)

Jeg ved ikke, hvordan din hund har det med at søge helt generelt, men har den ikke gjort det før, så kan du starte med at stimulere det ved at give den foder på græsset, den skal søge efter. Det giver i øvrigt også en masse godt til hovedet.

Og så - som nævnt andetsteds, så en masse samarbejdsøvelser vil være rigtig fint for jer, tror jeg.

• #3   13. nov 2008 bodil, ja jeg det gør jeg smiley

ninna, tak det vil jeg læse ... ikke noget kanin slæb til os smiley så ender det bare med at han tager min kanin... kæle kanin..

• #4   13. nov 2008 bodil , rigtig godt, tak det skal vi prøve..

rotterne , kan du beskrive hvordan man lærer hunden at skubbe stolen ud, bære ting, hente ting osv ?

Kommentér på:
mental træning?

Annonce