{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aktivering i den mørke tid?
  • #1   20. nov 2008 vi øver nye tricks, ca 3 * 5 min om dagen, og opfrisker alle de gamle hver dag + lydighed smiley så går vi ture, + foder spredes på græsplænen om morgenen, og så leger vi med andre hunde flere gange om ugen det er nok for ham smiley

• #2   20. nov 2008 hov hov Dina smiley

Boddy er ikke helt problemet, han er nem nok syns jeg

det er Cody der er svær for tiden - i nat f.eks han han bidt hjørnet af en væg i gangen, jeg ved han stresser noget over min kæreste er ude og rejse. men syns der er svært at finde på alle mulige ting især fordi vi ingen lys har i haven endnu og jeg først er hjemme kl 18 og der er det jo blevet mørkt

• #3   20. nov 2008 Vi er skam stadig ude og lave ting i dagstimerne. indenfor er det sjovt at finde en tørret flaske og lægge noget i som hunden elsker. den skal selv få det ud.. når den har fundet ud af det, sætter du proppen let på så er der en ny udfordring :o)
    den er rigtig god.

• #4   20. nov 2008 jamen du har da helt ret Dina

ka godt se jeg hellere må komme igang med klikkerer til ham den Røde også
    så ved jeg da godt hvad jeg skal lave i aften hehe

• #5   20. nov 2008 På samme måde som om sommeren...?

Om det er juli eller november gør ikke nogen forskel, hunden har jo samme behov hele året, men hvor de tidlige morgener og sene aftener bliver brugt om sommeren, er det nu eftermiddagene hvor det 'hårde' foregår (cykelture, træning osv) men gåturene er der jo alligevel uanset om det er lyst eller mørkt smiley

• #6   20. nov 2008 ja ja gå turene er heller ikk lige problemet

det er mere fordi der er meget vådt på det grønne område bag ved der hvor jeg bor og INGEN lys hehe

men men spor behøver jeg jo ingen lys til så det bruges der tid på smiley

• #7   20. nov 2008 Nu er vi så helige i vore klub, at vi har aften og nattræning på fabrikker og lagerhoteller som vi låner, og så bliver der trænet hund.. så selv om det er mørkt og koldt, ja så holder vi ikke stille, der bliver trænet for fuld udblæsning..

• #8   20. nov 2008 ovs sådan et sted vil jeg også ha smiley

• #9   21. nov 2008 Jeg sørger også for at de lange ture bliver gået mens det er lyst, men går stadig aftenturen selvom det er mørkt..
    Hos os bliver der ikke leget med hunden indenfor for der slapper man af og det vilde er udenfor..

• #10   21. nov 2008 Hulgaard: ja det må være super dejligt for jer at i har de træning muligheder. : D

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 455
    #11   22. nov 2008 Prøv med spil / legetøj fra Nina Ottoson, de er geniale i denne mørke tid-
    De kan købes til rimelige priser hos www.apporten.dk. Jeg bruger en del af den daglige foder kvote og hygger mig med hunden når vi leger.
    Det giver samarbejde, hygge og en veltilpas mental træt hund

• #12   22. nov 2008 Jeg går en god lang tur om eftermiddagen, når det er lyst. Og et par ture i løbet af aftenen. Hun har cykellygte på, så hun bliver også sluppet fri på marken, selvom det er mørkt.
    Derudover smider jeg mad ud i haven - så kan hun nemlig ikke se hvor det ligger og SKAL bruge næsen smiley

Kommentér på:
aktivering i den mørke tid?

Annonce