{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af toilet 1.500 kr.
  • Samle spisebord 356 kr.
  • Mureropgave. Se på og evt lave en revne på en mur 3.000 kr.
  • Tilslutning og opsætning af vaskeskab 2.500 kr.
  • Gummibælg vaskemaskine 1.050 kr.
  • Vaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kender i til det!!!!
  • #1   28. jan 2009 Vores gamle tæve var meget lydfølsom - forstået på den måde, at kom vores søn med høje sang/lege lyde, kunne man ligefrem se, hvordan hun krympede sig og løb nedenunder...

Hun var generelt meget utryg ved høje lyde - specielt stemmeføring- men det blev nu bedre og bedre jo mere hun var "udsat" for disse høje lyde..

Med til historien hører måske, at vi var det 4. sted hun var og hun vidst havde været stort set alt, af ubehaligt en hund kan komme igennem, inden at hun havnede hos os, men som sagt så blev det bedre og bedre jo mere hun blev "udsat" for støjen om det er den rigtige fremgangsmåde, skal jeg ikke kunne sige *S*

• #2   28. jan 2009 hun kryber ikke men vil bare ud....vi har så tænkt på om det kunne have noget at gøre med da vi købte hende var hun 4måneder og boede udendørs og har gjort det siden fødslen...men det var noget vi desværre ikke bed mærke i og troede ikke det ville have konsekvenser(vi ved self ik om det har noget med det at gøre)vi fik lagt gulvtæppe på i vores hjem da det så ikke ville støje så meget..det har så hjulpet lidt men slet ikke nok

• #3   28. jan 2009 Det er jo muligt, at hun finder tryghed ved, at være ude ? - Jeg er i hver fald sikker på, at for min gamle tæves vedkommende, var det fordi hun følte sig sikker, når hun rendte ned i soveværelset....

Håber, at der kommer nogen lidt klogere hoveder på banen, end det jeg kan spytte ud med, for ved som sagt kun hvordan min egen reagerede *S*

Kommentér på:
kender i til det!!!!

Annonce