{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

tager ting på bordet(alene hjemme) {{forumTopicSubject}}

vi har et problemmed vores dobermann. normalt er hun mega dygtig og laver de kommando'er vi beder hende om, men en ting kan vi ikke vænne hende af med:
hun tager ting på bordene når hun er alene hjemme, uanset hvor meget motion hun har fået. hun tager alt fra papir til neglefil til briller; hvilket vi er ret trætte af.
Hvad kan vi gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tager ting på bordet(alene hjemme)
  • #1   27. feb 2009 Fjern tingene fra bordet?
    Eller fjern hunden fra der hvor bordet er?



  • #2   27. feb 2009 hun kan gå rundt i hele huset.. hun er renlig og alt er fint. . det kan da ikke passe at vi ikke kan ha en bog eller lidt pyndt til at stå på bordet uden hun tager det ned og æder det og det er kun på sofa bordet hun gør det hun røre ikke noget andre steder

  • #3   27. feb 2009 hvor for ikke bare glæde jer over at det "kun" er det som fanger hende, og så fjerne det fra bordet.


  • #4   27. feb 2009 Hmm...

    Måske hun kan lære at lade være.
    Hvor gammel er hun?

    Med alle de problemer folk har med hunde der er alene, virker det ikke så slemt at rykke sine bøger.. bare min mening..


  • #5   27. feb 2009 Jeg ville fandme heller ikke have det... Nu har vi så ikke de problemer med hende her, da hun aldrig er alene hjemme i hele huset... der er jo ingen grund til at friste sarte sjæle... derfor er hun altid i enten baggangen eller hundegården.

    Men den gamle hund lade sig oppe på bordet når vi ikke var hjemme... det løste vi ved at ligge en masse gammeldags mussefælder under et MEGET tykt tæppe... når så han sprang op på bordet så gik de af, men vi sikkede os jo at han på ingen op stændigheder kunne komme til skade... det løste problemet fuldstændigt... Blev taget på fersk gerning!!!
    Prøv det det er ikke sikkert det lykkes men det er da et forsøg vær... det eneste vi har fortrudt er at vi ikke fik det optaget... det kunne altså ha været spændende at se hvordan han reagede i øjeblikket.


  • #6   27. feb 2009 så sent som igår var hun alene i kun ca 30 min og der havde hun taget en bog og min fjernbetjening til fjernsynet. og igår havde jeg været ved vesterhavet i ca to timer med min søster og hendes hund og gå langs stranden og i går eftermiddag havde vi været i hundeskoven med hende i ca 45min hvor hun legede med 4 andre hunde, hun var så træt at hun kun lige kiggede op og lagde sig til at sove igen da jeg tog min jakke og det ved hun godt der betyder at vi skal ud eller jeg tager afsted, og da jeg kom tilbage ca 30 min efter lagde mine ting på gulvet over slikket og hun lagde i kurven og sov

  • #7   27. feb 2009 Motionerer du hende meget lige før du tager afsted?? for normalt råder man til at man er stille og rolig og ikke aktiverer hunden for meget når den skal være alene.
    Når man motionerer meget før man tager afsted er hunden helt oppe at køre, selv om hun virker træt. det er det samme med at man ikke skal lege med hunden før man tager afsted.


  • #8   27. feb 2009 Ellers ville jeg råde dig til at lukke hende inde i et rum, evt med en låge for. Mere så hun ikke har så meget plads at være på når hun er alene. Vores er kun på badeværelset når han er alene. Hunde har ikke brug for meget plads når de er alene.

  • #9   27. feb 2009 hvis bare min ku nøjes med at tage lidt fra bordet... hmmm jeg ville være lykkelig så smiley

Kommentér på:
tager ting på bordet(alene hjemme)

Annonce