719 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

HJÆLP de skider og pisser inde HJÆLP de skider og pisser inde

Eller dvs.. jo det kan de godt, men de skider og pisser over ALT og træder rundt i det og så er det bare over alt...

Jeg har mine to deeejlige hunde... de er renlige begge to... og kan fint holde sig om natten osv... men men men.. med det samme de er alene så går det bare ikke...

Jeg lukker dem nu på bedeværelset når jeg tager hjemmefra da det er meget nemmere at holde rent..

Jeg kan tage dem ud i en hel time og det både laver bimmelim og bummelum, men alligevel så laver de begge dele op til flere gange når de er alene..

Som idag... jeg luftede dem og de lavede begge to det de skulle... så tog jeg hjemmefra.. og 3 kvarter senere kom jeg hjem.. og der var bare lort alle vegne.... jeg forstår virkelig ikke hvordan det kan lade sig gøre..

Naya min tæve har gjort det tidligere... hvor hun trådte rundt i det og sprang op af væggene, men nozmo har aldrig rigtigt gjort det...

så ved ikke om det måske kun er hende.. og hvorfor hun dog gør det igen nu...

Jeg er ved at blive skør af at tørre op og gøre rent heeeeelllleeeee tiden..... jeg er virkelig desperat efter forslag....

hjæælp mig

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP de skider og pisser inde
  • #1   12. mar 2009 Jeg tænker umiddelbart at hun er angst når hun er alene hjemme ?

måske i skulle starte med hjemmetræning igen.

• #2   12. mar 2009 Tænker det samme.....de er angste/utrykke når de er alene.

• #3   12. mar 2009 Ja altså det gjorde jeg en overgang... det fungerede rigtig godt.... men så da vi fik nozmo flippede hun helt ud og fik ødelagt vores sofa dengang.... så ved ikk om han måske har noget at gøre med det????

jamen hvad skal jeg gøre... gå i 10 min... så i 15... og så 20 min osv osv osv???

• #4   12. mar 2009 En anden mulighed er at prøve med sådan en D.A.P.
    Det virker på nogle;-)

• #5   12. mar 2009 Enig med de andre. Ja måske mere plads kan hjælpe. Nogen hunde får klausstifobi(staves) når de kun har et rum.

• #6   12. mar 2009 Du skal træne alene hjemmetræning... helt forfra... undskyld jeg spr men hvorfor søger du endnu en hund når du har "problemer" nok?! Jeg vil altså anbefale dig at få styr på din nuv. situation før du købere flerehunde, fordi det gør kun problemer MEGET værre!

• #7   12. mar 2009 Det er min veninde der søger en hund ikk mig smiley
    Synes bare det underligt det er gået sådan tilbage igen

• #8   12. mar 2009 Som de andre skriver så er de utrygge!!! Specielt hvis de lukkes inde på et badevær... det må du altså bare ikke gøre mod dem ;((( Du må ha gang i træningen her i weekenden.. kort tid af gangen og husk ikke for meget "opmærksomhed " når du går og kommer... læg noget af dit tøj så de føler sig trygge og sørg for at de ikke kører helt op inden du går.. lad morgene være meget rolig og vent med leg til du er hjemme igen... klø på med træningen, så skal det nok give pote!!

• #9   12. mar 2009 jeg prøver jeg prøver... mindes bare der var en der engang sagder til mig at en hund der er utryg skal være i et rum og ikk hele huset???? men det måske helt forkert??

• #10   12. mar 2009 Nogle hunde bliver utrykke ved for meget plads og nogle bliver utrykke i for små rum. Der er kun at prøve om det hjælper med mere plads. Hunde er meget forskellige og der er ikke nogen gylden regel. Men om det er det og være ene eller det lille rum eller begge dele, det ved jeg ikke .

• #11   12. mar 2009 Jeg må jo bare prøve mig frem... synes bare at det er meget meget synd for dem at det er sådan.. det må jo heller ikk være behageligt at rende rundt i sit egetn l...

• Anne R
    Anne R Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 29 Svar: 1.101
    #12   12. mar 2009 Jeg tror de løber rundt når de er alene hjemme, det sætter maven igang, og de pøller.
    Mere plads ville jeg ik gi, men starte alene hjemme træningen helt forfra.
    Det lyder til at de er utrykke

• #13   13. mar 2009 Jeg har haft god erfaring med Serene-um.
    Jeg brugte det i en trænings situation hvor hunden stresser meget op.
    Og efter hånden trappede hun ud af serene-um igen.
    Den havde en god virkning, fik hunden til at "hvile" i sig selv.
    Det skulle tage en måned før virkningen kommer.
    Den bliver også brugt af folk i december så hunden ikke går i panin nytårs aften.

(link fjernet)

Har prøvet D.A.P men syntes ikke at det havde nogen virkning.

• #14   14. mar 2009 jeg tænker lidt, om det måske kunne hjælpe, at "skille" hundene ad når de er alene, da du skriver, at den første godt kunne være alene og begyndte efter den fik selskab. Du kunne fx prøve at lade dem være i hver deres rum, men med et trappegitter i døren, så de stadig kan se hinanden.

myr'n

Kommentér på:
HJÆLP de skider og pisser inde

Annonce