{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

God til at finde pinde. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lagt mærke til at når jeg kaster pind med Quila, så finder hun den lige meget hvad. Selv vi krater, ja overalt.

Er der noget hvor man kan gå til sådan noget i den stil ?
For jeg fornemmer hun virkelig godt kan lide det.

Jeg undskylder min uvidenhed, heldigvis er det jo gratis at spørge.

Tak for de venlige ord på forhånd.

mvh, Quila's ejer .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God til at finde pinde.
  • #1   1. aug 2009 Jamen det llyder da til at du skal træne spor med hende,, så dygtig som hun er :o)

• #2   1. aug 2009 Mille & marcipan hunden Quila .

Når du rør en genstand, så afsætter du en fært, og så er det ligemeget om det er.

Når du kaster en pind, så er din fært sat på pinden, og så vil hunden søge efter den pind du har kastet, da den skilder sig ud fra alt andet, som du ikke har rørt ved.

Det samme sker også når man går spor, her afsætter man også en fært, Jo længer tid der går, jo mindre bliver færten,

Når man går, så er det det man kalder for dynefærten, og jo længer tid der går bliver det til en lille kærne,

Sådan fortalt i store træk.

• #3   1. aug 2009 Det lyder som om, det kunne være sjovt for jer at lave feltsøg.

Her lægges genstande ud på et område, som hunden skal afsøge - finde genstandene og apportere dem.

Det er bl. a. en del af DcH's program.

• #4   1. aug 2009 Hejsa...

Man kan træne feltsøg i bla. DcH - er din hund rigtig dygtig til at finde genstande, kan du endda komme med i deres eftersøgningskorps, hvor hundene bliver kaldt ud for at finde tabte ting og sager (nøgler, briller, smykker osv.) ...

Se evt. mere på www.dch-danmark.dk

/Carina

• #5   1. aug 2009 Glemte så lige at sige, at jeg derudover ikke vil anbefale at man kaster pind med sin hund ... det kan give nogle meget voldsomme skader - så er det langt bedre at købe en bold eller bidepølle eller måske bare bruge et par gamle handsker når I leger/træner :o).

/Carina

Kommentér på:
God til at finde pinde.

Annonce