{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Hvilken træning??? {{forumTopicSubject}}

Jeg har Bonnie på 3.5 år, vi fik hende på hendes 3 års fødselsdag... hun er Parson Russel Terrier, ig der med vil det jo så osse sige at hun er MEGET aktiv. jeg kunne godt tænke mig at prøve noget træning med hende, som kunne aktivere hendes hjerne lidt mere end den alm. leg gør herhjemme . jeg ved jo godt der er alm. lydigheds træning. men er det det vi lskal gå til med hende, nu hvor hun er SÅ "gammel" en hund? håber på seriøse svar.. smiley
Knus Louise & Bonnie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken træning???
  • #1   5. aug 2009 Agility?? Evt jagttræning i rævegrav.

• #2   5. aug 2009 I kan da sagtens gå til lydighed med en "ældre" hund..
    En hund bliver aldrig for gammel til at lære.

Og en vis portion lydighed er også nødvendigt for at kunne løbe agility feks.

• #3   5. aug 2009 Vi overtog også Punktum som utrænet, da hun var 3½ år, og en beagle er jo stort set samme hund rent træningsmæssigt som en parson. Hun var på konkurrenceniveau i agility, da hun blev 6 år smiley

• Nicolas R
    Nicolas R Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
    #4   11. aug 2009 Karina, har du selv haft en Parson russell, der er nemlig ingen sammenligning imellem en Beagle og en Parson whatsoever, synes jeg bare lige jeg ville understrege.

Mht træning så lav en masse søge øvelser, bla når i er ude at gå tur, smid nogle godbidder ind i skoven / buskadset, og lad den lille Russell finde det, det er en af de øvelser som trætter en hund allermest, uanset race.

En Parson er også super til at hente ting, ha' derfor en freesbee eller andet du kan kaste med på turen, og lad den strække de lange ben.

• Niels K
    Niels K Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Svar: 3
    #5   13. aug 2009 Hej Bo

Hvis du overvejer agility er det jo vigtigt at din hund kan den basale lydighed, og ja det er aldrig for sent at starte med lydighedstræning. Mange hundeskoler har begynderhold for voksne hunde. Men der findes også andre alternativer som sportræning og aktiverings og stimuleringshold.

Kommentér på:
Hvilken træning???

Annonce