{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.488 visninger | Oprettet:

hunden bliver vild når der kommer gæst {{forumTopicSubject}}

hejsa nogle der har et gådt råd ti min skønne hund der bliver fuldstændig vild når vi får gæster.. han napper i dem prøver at håbe op o.s.v fik så mange gode råd med mit sidste spørgsmål... rart at kunne få svar når man er i tvivl om noget...........................

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunden bliver vild når der kommer gæst
  • #1   17. nov 2009 Velkommen til min verden, lytter lige med her.

• #3   17. nov 2009 haner 7 måneder han er ellers lydig nok.... har gået til hvalpetræning men blev lidt frustreret da han bare ikke ville hører efter han vil kun lege og træneren havde jo et program så fik ikke så meget ud af det

• #4   17. nov 2009 han er unghund og derved kan opstå noget ting fordi hunde kommer i puberteten ligesom os mennesker.. smiley

Vi gør det med Røskva at når der kommer gæster skal hun lægge i sin kurv indtil hun er faldet til ro. Gæsterne har fået lov til komme indenfor og sige hej til os inden de hilser på hunden, derefter henter jeg Røskva stille og roligt og beder mine gæster om at sætte sig ned på hug til hende og bare snakke stille med hende, dette får Røskva til at falde til ro, og hun ved nu efterhånden at hun ikke må hilse på dem får vi giver hende lov og derved når hun også at blive rolig inden.
    HUn var også helt vild inden vi begyndte på dette og hun sprang rundt, hvilket kan være en irratation får gæsterne jo.
    Men nu e derr ingen problemer og vores gæster får lov at hilse på en rolig hund, og Røskva får også mere ud af det da hun ikke stresser smiley

• #5   17. nov 2009 mange tak jeg vil prøve de svar jeg har fået... han er jo en stor hund på
    55 kg.så nej ikke rart får gæster og mit barns legekammerater.....

• #6   17. nov 2009 hej det er en blanding mor er gran do... og far en sankt be... så stor vuf vi har haft en labrador i 13 år, men der er stor forskel på dem, men måske er det bare størelsen der gør jeg syntes det er være

• #7   17. nov 2009 hej natasja sikken fin hund ligner bølle, ups der var vidst en stavefejl i mit første indlæg

• #8   17. nov 2009 hejsa er ikke nervøs for hans sind, han er meget godmodig, bliver bare så glad når der kommer nogen, vi har et hjem, hvor der tit kommer nogen forbi... så det er der, han bliver så glad og hele tiden vil snakke....smiler

• #9   17. nov 2009 ok tak og god dag.......................

Kommentér på:
hunden bliver vild når der kommer gæst

Annonce