{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

Hunden bliver træt af det samme foder {{forumTopicSubject}}

Hej

Vil høre om der er andre der har samme "problem"?

Når jeg køber tørfoder er det som om han bliver træt af det i længden, han er helt vild med det i starten, men som tiden går aftager interessen ret kraftigt.
Jeg har derfor set mig nødsaget til at skifte foder hver gang posen er ved at være tøm. Jeg kan godt efter lidt tid gå tilbage til noget han før var træt af og pludselig er det rigtig spændende igen.
Er det godt skidt for hunden at skifte eller har det ikke nogen betydning? Gør det selvfølgelig altid med blød overgang til det nye.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunden bliver træt af det samme foder
  • #1   19. jan 2009 ja min hund for også hele tiden nyt og det sker der ikke noget ved

• Jojo B
    Jojo B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 127
    #2   19. jan 2009 Hvis posen står åben i lang tid ( jeg ved ikke hvilken størrelse /mængde du køber) så "fordamper" nogle af duft og smagsstofferne samt nogle vitaminer.. Dvs. foderet bliver tørt, kedeligt og smag/duft løst..
    Hvis du ar mulighed for at få fat i en tæt sluttende foderspand, så holder du på nogle af de stoffer i længere tid.

Må jeg spørge hvilke mærker du har prøvet ?
    Min tæve var lidt på samme måde indtil jeg fandt det foder hun får nu.. Det har hun fået i over 2 år nu uden problemer

• #3   19. jan 2009 Jeg råfodre, så det er selvfølgelig normalt jeg skifter mellem mindst 10 forskellige slags kød + ben hver dag :o)

• #4   19. jan 2009 Hvad fodre du med?

Noa får kun Nutra Nuggets og har aldrig været træt af sin mad.
    Hans appertit kan godt variere i perioder, men jeg har aldrig oplevet at han ikke gider spise hans foder.

• #5   19. jan 2009 Har gudskelov aldrig den slags problemer- mine hunde er så madglade at det næsten er for meget

• #6   19. jan 2009 Min plejehund Arn er der imod meget kræsen.
    Han vil kun spise Nutra Nuggets. Jeg ved at hans ejer flere gange har forsøgt sig med andre fodervarianter og er endt med at skifte tilbage til Nutra Nuggets, fordi Arn laver sultestrejke......

• #7   19. jan 2009 har også haft problemer med det, men vores valg var begrænset af at hun havde allergi, så i hendes opvækst fik hun ikke hvad hun havde brug for og det døjer vi stadig lidt med.

men vi er ligesom maiken nu begyndt at råfodre og jo der er yngligs kødtyper, men hun når ikke at blive træt af det, for det er noget nyt hver dag.
    hun tog 2 kg på i starten og nu spiser hun glædeligt op hver gang og man tror nogen gange at hun ikke får nok fordi det er væk på 10 sek.

• #8   19. jan 2009 Min er ikke kræsen, men nogen gange kigger han bare på mig sådan - åhh nej er det nu det igen. Når jeg så har skiftet så hopper og danser han helt af glæde.

Jeg har skiftet mellem pro nature nr 22 og 26 og royal canin (kan ikke huske hva den hedder) Har har også fået eucanuba rocker, men det var aldrig rigtig et hit. Køber normalt ikke større pose end 7-8kg, jeg hælder det op i en spand så det står tætlukket og bliver ved med at være sådan småfedtet.

• #9   19. jan 2009 Jeg har gjort det at når vi er ved at ha nået det punkt hvor det er kedeligt, så kommer jeg en lille håndfuld frolic i. Så bliver han glad igen, dem kan han bare så godt li' :o)

• #10   19. jan 2009 Jeg havde samme problem med Victor.. Jeg købte så noget rød tobis fiskeolie, og det gjorde mirakler... Han er nu helt tosset med det mad som han før var rigtig træt af.. og det har han været i 6 måneder nu. Super hit!

• #11   19. jan 2009 Jeg råfodre også - det bliver hundene aldrig trætte af.

Kommentér på:
Hunden bliver træt af det samme foder

Annonce