{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Har hun mistet respekten??... {{forumTopicSubject}}

Her på det seneste har vi, eller rettere sagt mine forældre, fået nogle problemer med Mille. Om aftenen får hun lov at ligge i fodenden af min seng, indtil mine forældre skal til at gå i seng. Så plejer de at kalde hende nedenunder hvor hun enten bliver luftet eller lukket ud i haven for at tisse af inden natten. Derefter bliver hun lukket ned i baggangen hvor hun har sin kurv. Der får hun en godnatguf :o) Men nu er hun så blevet døv om aftenen, altså vildøv! Hun ligger bare helt stille og ignorerer mine forældres kald hvilket jo er dybt irreterende for dem og da også for mig, for det sker jo at jeg bliver vækket, fordi de er nødt til at komme op og hente hende eller komme og lokke hende med en godbid. Det hjælper lidt på det, når jeg "smider" hende ud af sengen, men det er jo ikke sådan det skal foregå. Hun skal komme når der bliver kaldt! Lige meget hvem af os det er!

Noget andet er, at da vi havde det samme problem i går aftes, knurrede hun da jeg ville løfte/skubbe hende ned fra sengen. Kan det også være et tegn på manglende respekt overfor mig? Jeg synes, jo det tyder lidt på at hun har mistet lidt respekt overfor mine forældre. Måske har hun fået den opfattelse, at hun steget på ranglisten... Hun er lige gået i løb, så det kan jo også være nogle hormonelle forstyrrelser? Det skal siges at hun er 5 år, så de store hormonelle forstyrrelser kan det vist ikke være...

Jeg håber, der er nogle, der har et godt råd til hvordan vi lige får løst det aftenproblem, for det er et ret så irriterende problem! Måske er der også nogle der kan fortælle om vi lige skal have fat i hende igen, så hun forstår hvor på rangstigen, hun skal befinde sig... ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har hun mistet respekten??...
  • #2   22. mar 2006 Joann: *LOL* Det er jeg heller ikke i tvivl om at hun mener ;o)

Clemen: Det er ikke så meget mig det er problemet med. Det er når mine forældre skal kalde hende ned, at hun bliver helt døv. Jeg tror stadig jeg er over hende, og hun spiser så sandelig heller ikke før vi er færdige med aftensmaden ;o)

• #3   22. mar 2006 Det er hundens syn på den selv.
    problemet ligger i respekt. og JOW.. hun har mistet den. sengen er ikke stedet hvor hunden skal ligge. I har sikkert ladet hunden tro at den er høj i rang . og det er forkert. en hund har gulvet og der høre den hjemme. helst ikke i møbler eller sengen.
    hvad med måltider. hvordan går det der ? man skal nemlig passe på ikke at give små bider eller lade hunden tigge.. en hund som tigger og ikke får noget er der også noget galt med. det er ikke hunden der skal bestemme hvornår den skal spise. i er jo trods alt alfahundene i flokken og skal lade hunden vide at det er den der er den laveste så undgår i sikkert problemerne.

• #4   22. mar 2006 hunde er fantastisk gode til at blive døve! smiley
    Det kan sagtens handle om at den har fået lov at ignorere sit navn uden konsekvens for mange gange.
    Der skal ikke meget til før de glemmer hvad de hedder. *lol*
    Jeg er meget konsekvent med kun at sige mine hundes navn een gang og så SKAL de komme. Hvis ikke så henter jeg dem, MEGET hurtigt. Jeg er ikke sød når jeg henter dem, der er jeg sur og dum.
    Tilgengæld så ved de ligepludseligt hvad de hedder næste gang jeg kalder på dem.
    Sjovt som amnesia pludselig kan kurreres.

/Rikke
    www.bc-world.dk

Kommentér på:
Har hun mistet respekten??...

Annonce