{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skider på gulvet.
  • #2   25. dec 2009 Der er noget der hedder renlighedstræning, det går ud på at man i 10-14 dage fåre hunden renlig, bla. nmed at stå op midt om natten og så ud at gå med hunden indtil den har gjordt det den er kommet ud for. ----- ROS hunden når den gør noget...

Har du have, så glem alt om at benytte den, hunden skal ud at gå, så du har en god chance for at rose hunden når den gør noget..

• #3   25. dec 2009 Kommer an på hvor lang tid du mener hunden skal holde sig.. Der er jo trods alt også fysiske årsager til, at hunden ikke kan holde sig... Den er jo en hvalp!

• #4   25. dec 2009 Min hvalp blev renlig på ca 3 uger.. Renligheden plejer at komme helt af sig selv.. Men det er klart, de kan ikke holde sig i feks 8 timer, som en arbejdsdag ca er, når de kun er 11 uger.. Men du må op om natten, når du kan høre din hvalp begynder at blive urolig.. Jeg brugte dog haven til renlighedstræning, da jeg ikke mener man skal gå særlig meget med en 11 ugers hvalp.. og det er gået hel fint for mig.. hun er nu ca 5 mrd, og er hel renlig.. smiley

Jeg har lært min at tisse på kommando.. når hun gør det, så er det rose, rose og rose.. smiley

• #5   25. dec 2009 puha tilbage på hvalpe stadiet smiley

jeg satte mit ur så det ringede pr. 35 minut, og så lige en lille hurtig tur ud i have med ham i 5 minutter indtil han tisser ( og så husk at rose den bette )

og så hvert 4 gang den har ringet (2. time,) så går vi en lille tur så det ikke bare bliver hurtigt ud og hurtigt ind igen bare en lille tur på nu siger du 11 uger, så 11 minutter.

og det gør du i 14 dage. ca. 24 timer i døgnet, da en lille hvalp er som et lille barn, det kan ikke holde sig

når du har gjort det i 14 dage, så sætter du tiden lidt op til fx. 45 - 50 minutter før du går ud med ham

og så stiger du bare uge fra uge hvis det går godt

og til sidst kan han holde sig smiley
    det tog ca. 4 - 5 uger med min at blive helt renlig så jeg gik ud med ham om morgenen og kunne hold sig til min kæreste eller jeg kom hjem fra skole / arbejde.

De er nogle rigtig hårde uger du kommer ind i hvis du går på gymnasiet eller en anden form for uddannelse, for du får ikke ret meget søvn

mvh. Tom

• #6   25. dec 2009 Stine H

Renlighed kommer ikke af sig selv
    du skal lære hunden den ik må tisse inden :)?
    og det sker altså 2 / 4 gange hvis du ikke går ud med hunden tit nok smiley
    om den er 11 uger eller 5 måneder.
    hvis den er vand til at ejeren tænker.. "ahh den ka godt holde sig 10 minutter mere" så bliver hvalpen ikke meget bedre til det, for så tisser den bare overalt på gulvet
    og det stinker som jeg ved ikke hvad :b

• nadia p
    nadia p Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #7   26. dec 2009 og hvad så, hvis en hund ikke tisser når man er ude med den? selvom det er efter den har sovet, efter den har spist/drukket og efter den har leget.

egentlig ved jeg lige nøjagtig hvornår den skal tisse, og derfor tager jeg den med ud. men ak, der vil den simpelthen intet gøre, før den kommer hjem.. og jeg ved det. sommetider lader jeg den stå uden for døren i 10 min. men der sker heller ikke noget.

når den skal til at tisse indendøre løfter jeg hende op og sætter hende uden for døren igen.. intet sker.

og nu begyner jeg at sige "tis" når hun tisser, selvom det er inden for. Ved ikke hvad der er korrekt ??

Men jeg håber det blot er pga. vejret og at det nok skal komme af sig selv.

Hun er forresten kun 9 uger.

• #8   26. dec 2009 Tom F. Ja ja.. smiley det ved jeg også godt.. smiley Men mener bare at renligheden plejer at komme helt af sig selv, hvis man er god til at træne renlighed med sin hund.. smiley Vores hunde i min familie er blevet meget hurtige renlige.. Det er et spørgsmål om, hvor god man er til at læse sin hund, og er god til at få den ud tit både dag og nat.. og ikke bare sidde og vente på at hunden tisser på gulvet..

Min hund, stiller sig altid foran have døren, når hun skal ud og tisse.. ser jeg hende ikke så piver hun, når hun skal ud.. Hun har været hurtig til at lære det.. smiley

• nadia p
    nadia p Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #9   26. dec 2009 tror min hvalp skal have nogle dage endnu og et bedre vejr, så håber jeg da hun også kan begynde at blive renlig.

• #10   26. dec 2009 Nadia:
    Hun hund føler jeg tryg hjemme, og derfor gør hun det dér..
    Min Lucky gjorde det også altid i vores have da han var lille. Ligemeget om vi gik en lang tur, han holdte sig til han kom hjem i haven og så gjorde han det.
    Jeg vil foreslå, at du laver noget sjovt med din hvalp udenfor, så den får et andet "indtryk" af, at være ude.. Måske en bold eller en anden slags leg vil hjælpe?:)
    Måske dét er du er med derude, når det er, kan også være en idé..

Kommentér på:
skider på gulvet.

Annonce